Ga naar inhoud

[Release!] OpenPLi - morgen met nieuwe kernel - flash nodig

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus
Net even geprobeerd maar hier geen geen groen scherm na herstart van cccam, ik heb hem wel geupdate vandaag. Wat me enkele dagen wel opvalt is dat de Magic HD skin een gewoon logo van Ned1 HD laat zien terwijl DreamTV HD een keurige 'Ned1 HD' picon laat zien.

Gert.

De magic skin pakt de SD logo's op, de HD skins, in mijn geval de brushed alu pakt de HD logo op en dat is de logo met Ned1 HD.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ah, da's een foutje in de skin zo te zien... Er hadden twee lijsten in moeten zitten.

Geplaatst:

Ik heb nog een vraagje over de Magic-HD skin. Die ziet er prachtig uit maar kan de volumeregelaar (links in beeld) iets naar rechts? Mijn modulator voor de slaapkamer kapt links en rechts het beeld wat af waardoor ik de volumeregelaar tijdens bedienen niet kan zien.

Geplaatst:
En dat aanwijzen is nu net het probleem, ik zie geen dirs...

ml1.jpg

welke skin is dit ???

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Even een pagina terug lezen en voila: Magic HD.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: robkds
Ik heb nog een vraagje over de Magic-HD skin. Die ziet er prachtig uit maar kan de volumeregelaar (links in beeld) iets naar rechts? Mijn modulator voor de slaapkamer kapt links en rechts het beeld wat af waardoor ik de volumeregelaar tijdens bedienen niet kan zien.

Bij mij valt er aan de rechterkant een klein stukje af...bij de opnames zie ik dan net niet staan van welke zender het is opgenomen (bijv RTL ..waarbij dan het getal ontbreekt)

Verwaasloosbaar en heeft wellicht met eigen instellingen te maken? Prachtige Skin!!

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:

Dan moet bij jou opnameduur & opnametijd ook geheel wegvallen. Afhankelijk van je weergave-instelling natuurlijk...

Gert.

ml2.jpg

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Zojuist viel mijn display uit dus met angst en beven weer eens een update gedaan, gelukkig ging dat goed.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

ik heb vast niet goed gekeken...of de instellingen zijn aangepast, inmiddels heb ik het niet meer in de pvr weergave??

Op de tv zie ik het nog wel bij timer menu...zie screenshot...hoewel op tv mis is ongeveer 1 karakter aan de rechterkant..in dit screenshot dan weer niet confusedconfused

post-38184-1318260959,762_thumb.jpg

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:

Is er dan een skin die wel goed gaat op een 21:9 TV zonder dat je iets van het beeld boven en onder afknipt?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb met openpli op de dreambox 7000 een probleem met het uitschakelen van de Maxtor LY120 Gb harddisk

Deze wil niet meer in de slaapstand nadat ik van PLI Jade naar Openpli versie 20-05-2010 ben gegaan.

heeft iemand tips?

backupfunctie van HDD naar de USB stick gezet. Zodat de HD niet benaderd hoeft te worden

Timer van de harddisk standaard op 5 min laten staan.

Iemand suggesties?

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen