Neptunus Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Inderdaad, er komen ineens allerlei nieuwe onderwerpen die niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken hebben. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Inderdaad. Laten we daarom maar ontopic blijven allemaal. Voor vragen die niks met de kernel te maken hebben even de (geavanceerde) zoekfunctie gebruiken of anders een eigen topic openen.
Catastrofus Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Origineel bericht van: MiLo Ah, da's een foutje in de skin zo te zien... Er hadden twee lijsten in moeten zitten. En je hebt het weer gefixed! Thanks! Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Sat_marc Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Kan iemand bevestigen dat WLAN weer werkt met een D-Link DWL-G122? Op een tweede DM800 heb ik om die reden nog steeds niet durven upgraden. Zelf heb ik geen wireless en kan het dus niet testen. Origineel bericht van: adri Origineel bericht van: maximus288 daar heb ik niks aan want dan werkt mijn draadloos internet niet meer. als iemand hem weet te staan online hoor ik het graag. grt peter Peter, In de image van 10 mei zijn er problemen met netwerk configuratie en werkt wifi bij mij ook niet. De image van 8 mei werkt nog wel goed. Het probleem is als het goed is door Milo verholpen in de image van morgen 14 mei. Adri. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Sat_marc Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Vandaag de D-Link DWL-G122 wireless adapter zelf maar 'ns getest op mijn DM800. Vanochtend geupdate naar de nieuwste OpenPLi. Helaas lukt het niet een draadloze netwerkverbinding te maken. Iets dat voorheen bij een ouder image nog wel werkte. Bij de netwerkinstellingen wordt de adapter herkent. Vervolgens geef ik de juiste instellingen in. Bij het activeren van de netwerkverbinding blijft de melding dat het netwerk geactiveerd wordt op het scherm staan. Na enkele minuten trek ik de stekker eruit. Tijdens het opnieuw opstarten van de ontvanger loopt de DM800 vast. Het balkje in het OLED-scherm blijft nog vóór de helft staan en het rode lampje brandt constant. De ontvanger loopt vast. Ik heb mijn vaste netwerkverbinding weer teruggezet. Ik zie geen crashlog en kan die hier niet posten. Erg spijtig dat het niet werkt. Iemand een idee hoe nu verder? Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
maximus288 Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 overstappen naar gemini2 5.0 project is een mogelijkheid. alles werkt, mooie menus en geen dagelijkse ''updates'' meer die je box in de war sturen. je kunt er zelfs tv mee kijken grz peter VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
hemertje Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: maximus288 overstappen naar gemini2 5.0 project is een mogelijkheid. alles werkt, mooie menus en geen dagelijkse ''updates'' meer die je box in de war sturen. je kunt er zelfs tv mee kijken grz peter wat een onzin.... je bent toch niet verplicht om de updates te draaien? en TV kijken doe ik dagelijks naar volle tevredenheid met OpenPLi daar heb ik gemini niet voor nodig... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
maximus288 Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 maar sat_marc wil ook graag draadloos internet op zijn box vandaar mijn reactie VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
Harley Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: maximus288 maar sat_marc wil ook graag draadloos internet op zijn box vandaar mijn reactie een melding op het desbetreffende forum en het werkt vaak de volgende dag alweer. VU+ Duo2 - PrismCube
eagle Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 even een vraagje ,mijn laaste update was op 31-05-2010 bij mij met db 800 loopt alles als een treintje,en ik lees al een tijdje niks meer over open pli is het nu al uit ontwikkeld? gr eagle
hemertje Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Origineel bericht van: eagle even een vraagje ,mijn laaste update was op 31-05-2010 bij mij met db 800 loopt alles als een treintje,en ik lees al een tijdje niks meer over open pli is het nu al uit ontwikkeld? gr eagle dan lees je de changelogs zeker niet mee DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Origineel bericht van: eagle nee lees ik idd niet ,vertel gr eagle meld je aan op de digitale nieuwsbrief en je blijft dagelijks op de hoogte gehoudenhttp://openpli.pli-images.org/#Followingthedevelopment DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Extreme001 Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Vandaag na een hele tijd weer een keer geupdate na de laatste versie en jawel de wifi werkt nog steeds niet... heeft iemand er al een oplossing voor? mvgr Exteme
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen