Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Fout tijdens inscannen hotbird


sattools

Aanbevolen berichten

Vrienden, als ik de hotbird wil inlezen krijg ik elke keer een fout melding. Dat is sinds deze week, ik heb al diverse firmware versies gebruikt, maar ik krijg overal dezelfde fout (Problem occurrs on the system. Please reboot your system.)

 

Ik heb de AZBox ook al een keer compleet leeg gehad, incl format applic area, maar geen resultaat....

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat probleem had/heb ik ook.

ik dacht dat het bij mij aan de lijst lag ivm het testen van enigma2 lijsten omzetten.

nu staat er weer een gewone lijst in maar ik heb nog niet gescand.

 

zal zo eens de scan starten met de normale lijst die erin zit

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! Ik heb de transponder voor 11278 verwijderd uit de lijst en nu is het scannen wel gelukt. Ik vermoed een service op die transponder waar de AZBox een beetje van over zijn nek gaat...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...