sattools Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Vrienden, als ik de hotbird wil inlezen krijg ik elke keer een fout melding. Dat is sinds deze week, ik heb al diverse firmware versies gebruikt, maar ik krijg overal dezelfde fout (Problem occurrs on the system. Please reboot your system.) Ik heb de AZBox ook al een keer compleet leeg gehad, incl format applic area, maar geen resultaat.... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
edje-ken Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 dat probleem had/heb ik ook. ik dacht dat het bij mij aan de lijst lag ivm het testen van enigma2 lijsten omzetten. nu staat er weer een gewone lijst in maar ik heb nog niet gescand. zal zo eens de scan starten met de normale lijst die erin zit edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
sattools Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Dank voor je reactie! Ik heb de transponder voor 11278 verwijderd uit de lijst en nu is het scannen wel gelukt. Ik vermoed een service op die transponder waar de AZBox een beetje van over zijn nek gaat... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
edje-ken Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 nu net gescand met de originele dbf lijst geen problemen zal inderdaad in die transponder gezeten hebben. want ik zat ook ongeveer rond die zenders waar het probleem ontstond. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen