sens Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ik ben wat aan het testen met de dm800 en heb er nu een Newnigma image op staan. Ik wil straks de nieuwste OpenPli erop zetten met de kernel update. Maar de standaard skin van de Newnigma image vind ik erg fijn. De letters zijn wat kleiner als ik normaal bij OpenPli heb. Goed genoeg te lezen maar door hun grootte kunnen er lekker veel zenders in 1 keer bekeken worden. Misschien is zo'n soort skin ook voor OpenPli te downloaden. Zie screenshots. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Happy2000 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Als je newnigma er nu op hebt staan kun je toch zo zien in het menu bij skins welke skin je nu gebruikt? VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
sens Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Happy2000 Als je newnigma er nu op hebt staan kun je toch zo zien in het menu bij skins welke skin je nu gebruikt? Je hebt helemaal gelijk Happy2000. Excuses, dit had ik dus makkelijk zelf uit kunnen zoeken. Ik ben nooit bezig met die skins, dus ik wist niet direct dat dit makkelijk op te zoeken was. Het gaat hier om de NewnigmaHD skin. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat het een HD skin is, waar gewoon meer wordt weergegeven met een kleiner lettertype. Dat is wat ik zo fijn vind aan deze skin. Bedankt voor de tip. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
ferrarisat Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Elgato-HD skin lijkt erop in open pli DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
M€®LïÑ Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Omdat ik geen zin heb om alle skins te downloaden. Wat is momenteel de meest gebruikte skin ? ofwel wat is de mooiste. Momenteel lijkt me die elgato wel het mooist. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
ferrarisat Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Omdat ik geen zin heb om alle skins te downloaden. Wat is momenteel de meest gebruikte skin ? ofwel wat is de mooiste. Momenteel lijkt me die elgato wel het mooist. smaken verschillen ik vind de elgato tot nu toe de mooiste werk goed en is overzichtelijk en duidelijk leesbaar DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Henksat Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Omdat ik geen zin heb om alle skins te downloaden. Wat is momenteel de meest gebruikte skin ? ofwel wat is de mooiste. Momenteel lijkt me die elgato wel het mooist. Moeten wij dan wel zin hebben om voor jou uit te zoeken wat jezelf mooi vindt? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gerard 76 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Omdat ik geen zin heb om alle skins te downloaden. Wat is momenteel de meest gebruikte skin ? ofwel wat is de mooiste. Momenteel lijkt me die elgato wel het mooist. Wat moet je dan met een dreambox als je geen zin hebt om ermee te stoeien? Gewoon zelf uitproberen....
Pedro4 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 De SWAIN HD is voor mij nog de topper. Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
M€®LïÑ Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Moeten wij dan wel zin hebben om voor jou uit te zoeken wat jezelf mooi vindt? Wat moet je dan met een dreambox als je geen zin hebt om ermee te stoeien? Gewoon zelf uitproberen.... Sjeezus zeg, waarom krijg je hier nou zo vaak de kous op je kop ? Dit is toch geen manier om antwoorden te geven? Bedankt... Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 wat hiermee bedoelt wordt is dat alleen jij zelf kunt beoordelen wat jij een mooie skin vindt. een dreambox is een hobby ontvanger. geen kant & klaar doosje. je moet er zelf mee spelen. en kom je er niet meer uit dan ga je vragen... Origineel bericht van: M€®LïÑ Omdat ik geen zin heb om alle skins te downloaden. zo'n opmerking helpt je zeker niet de goeie richting op...
Pedro4 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Moeten wij dan wel zin hebben om voor jou uit te zoeken wat jezelf mooi vindt? Wat moet je dan met een dreambox als je geen zin hebt om ermee te stoeien? Gewoon zelf uitproberen.... Sjeezus zeg, waarom krijg je hier nou zo vaak de kous op je kop ? Dit is toch geen manier om antwoorden te geven? Bedankt... Een skin zelf proberen is volgens mij niet teveel gevraagd. Is simpel en zo gebeurd. Maar goed laten we ons met de vraag bezig houden. Dus SWAIN HD. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
zoeker Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Over smaak valt niet te twisten,daarom probeer maar eens de BrusheAlu-HD skin Gr.Zoeker Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
denbosch Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 welke skin kan overweg met second infobar? ik heb er al een aantal geprobeerd maar niet een werkt er
Keep it Cool Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: denbosch welke skin kan overweg met second infobar? ik heb er al een aantal geprobeerd maar niet een werkt er De meeste skins van VALI kunnen hiermee overweg dus ergens 1 downloaden en die erin zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen