M€®LïÑ Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Mijn mond valt open van verbazing, in mijn ogen een hele simpele vraag om op die manier wat tips te krijgen, krijg je dit. Ik zal verder zo min mogelijk op dit forum gaan posten, want dit wordt verkeerd begrepen door verschillende mensen en wordt zeker niet gewaardeerd. Erg jammer dat wat vroeger zo'n leuk forum was, geeft mij nu een wrange smaak. Lijkt mij dat als je geen antwoord wil geven op mijn vraag, je beter niet kan reageren dat dat je zo'n bericht plaatst. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Ik heb verder geen skin tips meer nodig, ik ben er klaar mee. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
DeBeek Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Mijn mond valt open van verbazing, in mijn ogen een hele simpele vraag om op die manier wat tips te krijgen, krijg je dit. Ik zal verder zo min mogelijk op dit forum gaan posten, want dit wordt verkeerd begrepen door verschillende mensen en wordt zeker niet gewaardeerd. Erg jammer dat wat vroeger zo'n leuk forum was, geeft mij nu een wrange smaak. Lijkt mij dat als je geen antwoord wil geven op mijn vraag, je beter niet kan reageren dat dat je zo'n bericht plaatst. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Ik heb verder geen skin tips meer nodig, ik ben er klaar mee. Nou vooruit dan maar als afsluiter,,,, Doei....
Pedro4 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ Mijn mond valt open van verbazing, in mijn ogen een hele simpele vraag om op die manier wat tips te krijgen, krijg je dit. Ik zal verder zo min mogelijk op dit forum gaan posten, want dit wordt verkeerd begrepen door verschillende mensen en wordt zeker niet gewaardeerd. Erg jammer dat wat vroeger zo'n leuk forum was, geeft mij nu een wrange smaak. Lijkt mij dat als je geen antwoord wil geven op mijn vraag, je beter niet kan reageren dat dat je zo'n bericht plaatst. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Ik heb verder geen skin tips meer nodig, ik ben er klaar mee. Fijn dat je er klaar mee bent. Bij ons in brabant zeggen we: houdoe. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Cobus R Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Majesteit we stoppen ermee het heeft geen zin meer doeiii De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
ferrarisat Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 doe maar een slot op gaat nergens over dets vroeg iets daar kun je toch fatsoenlijk op reageren valt me ook van een mod. tegen zo te reageren jammer had een mooie topic kunnen zijn sorry kon het niet laten om niet te reageren DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gerard 76 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 @ ferrarisat... ik heb je een Pm gestuurd hierover. @ all,graag weer ontopic aub. anders gewoon niet reageren
satdr Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 dtv-HD-reloaded komt aardig in de richhting...!!! Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast dayouri Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 dit is de standaard skin van de Nabilo Blackhole.
Gerard 76 Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Zelf gebruik ik die ook, maar het is en blijft iets persoonlijks,zo'n skin. Zelf heb ik graag een rustige skin, met weinig verschillende kleuren en met weinig info erop. Sommige skins hebben zoveel info, dat ik het rommelig ga vinden, terwijl een ander het juist erg handig vindt...
Gast edemon Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 wat een onzin over een normale vraag kan wel vriendelijker op geantwoord worden toch of anders geen atwoord denk dat we er beter mee stoppen dan slot erop
SAN256 Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Ik gebruik meestal dreamTV-HD. Vind zelf de EPG in geel erg handig. ik wissel erg vaak tussen openPLI en Newnigma2. Newnigma2 heeft hem ook, maar daar is de epg niet in geel alles is wit, dus niet echt overzichtelijk maar een grote voordeel is dat je de ccam info ziet dat kan weer niet in de openpli image. Weet iemand hoe je dit in pli kan veranderen??
ferrarisat Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 sens heb je al een keus gemaakt er veel te krijgen en te zien te voelen laat het even weten DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen