Gast sjonnie123 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Vorige week zondag was de serie 24 niet te zien op RTL7 rond 8 uur. Ik ging ervan uit dat dit kwam door de bekerfinale AJA-FEY. Nu zie ik dat morgen rond 8 uur de serie 24 weer niet geprogrammeerd staat. Wat is hier aan de hand? Heeft RTL besloten te stoppen...
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: sjonnie123 Vorige week zondag was de serie 24 niet te zien op RTL7 rond 8 uur. Ik ging ervan uit dat dit kwam door de bekerfinale AJA-FEY. Nu zie ik dat morgen rond 8 uur de serie 24 weer niet geprogrammeerd staat. Wat is hier aan de hand? Heeft RTL besloten te stoppen... Ze hebben alle afleveringen uitgezonden, het was dus afgelopen hé! Ik heb ook 1 aflevering niet op de disk staan, maar die pluk ik wel ergens vandaan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast sjonnie123 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Ze hebben alle afleveringen uitgezonden, het was dus afgelopen hé! Is dat echt zo , dan heb ik niets gezegd. De laatste die ik gezien heb was dat Kim besluit hem te redden door toestemming te geven voor een stamcel operatie. Ik had niet het idee dat seizoen 7 daarmee afgelopen was. Maar goed dan kan ik nu gerust beginnen met seizoen 8 te bekijken...
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: sjonnie123 Origineel bericht van: Neptunus Ze hebben alle afleveringen uitgezonden, het was dus afgelopen hé! Is dat echt zo , dan heb ik niets gezegd. De laatste die ik gezien heb was dat Kim besluit hem te redden door toestemming te geven voor een stamcel operatie. Ik had niet het idee dat seizoen 7 daarmee afgelopen was. Maar goed dan kan ik nu gerust beginnen met seizoen 8 te bekijken... Ik heb ze allemaal opgenomen, eentje gemist, dus ik heb 23 aflevering op de disk staan die ik nog moet bekijken. Zo heb ik ook nog twee seizoenen van Lost op de disk staan. Geen tijd om te kijken! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Poetsdoekje Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Citaat: Maar goed dan kan ik nu gerust beginnen met seizoen 8 te bekijken... Die is nu alweer te downen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Greatone Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Maar goed dan kan ik nu gerust beginnen met seizoen 8 te bekijken... Die is nu alweer te downen Die is met 5 afleveringen helaas ook alweer afgelopen, en dan is het bye bye 24 * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Busje komt zo Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Zijn nou met afl. 18 bezig. Het ziet er naar uit dat het hierna is afgelopen, omdat Fox er mee stopt, maar heel misschien gaat NBC (als ik mij niet vergis) er mee door. .
Gast sjonnie123 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Greatone Die is met 5 afleveringen helaas ook alweer afgelopen, en dan is het bye bye 24 Je bedoelt zeker nog 5 afleveringen te gaan, ik heb gister afl. 19 gedownload...Ik heb bewust gewacht met kijken naar seizoen 8 omdat ik eerst seizoen 7 wilde zien. Origineel bericht van: Busje komt zo Het ziet er naar uit dat het hierna is afgelopen, omdat Fox er mee stopt, maar heel misschien gaat NBC (als ik mij niet vergis) er mee door. Is dat zo, dat zou ik erg jammer vinden 24 is 1 van weinige series die me wel kan boeien.
Penthe Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Busje komt zo Zijn nou met afl. 18 bezig. Het ziet er naar uit dat het hierna is afgelopen, omdat Fox er mee stopt, maar heel misschien gaat NBC (als ik mij niet vergis) er mee door. Toch niet hoor. "There's been a lot of talk lately about whether or not FOX would renew '24' for another year or if NBC could pick up the show if FOX didn't want it. Now here's the answer to at least the first of those questions: '24' has been canceled." Bron: TV Squad Ook NBC pikt het dus niet op. Ik mis gelukkig niets aan 24 want vond er nooit wat aan.
Greatone Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: sjonnie123 Je bedoelt zeker nog 5 afleveringen te gaan, ik heb gister afl. 19 gedownload...Ik heb bewust gewacht met kijken naar seizoen 8 omdat ik eerst seizoen 7 wilde zien. Dan is die toch met 5 afleveringen afgelopen??? Zeg toch niets verkeerds * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen