fmcg Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 heb net na lang sparen een dm8000 gekocht pli er op gezet. en dacht zoals bij mijn vorige dm7000 dat ik de motor via de v-box makkelijk zou kunnen aansturen. Maar nee dus, heb rotor ingesteld in het tuner menu ook diseq 1.2 maar het enige dat ik kan doen is de schotel via de ab v.d v-box aansturen. De dreambox weigert bij het schakelen van de ene naar de andere sat. Kijk ik iets over het hoofd? heb de wiki van pli al doorgelezen waar het over de rotor gaat maar dat helpt niet. please iemand met verstand van zaken die me helpen kan!! dank je wel alvast now you know it now you don't that's called old age
guppje29 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 ik heb ook een v box en werkt fijn loos. je zet de ontvanger op diseq 1.2 en selecteer een sat. dan ga je helemaal naar beneden en zet je de uals op uit. Dan komt er weer een aantal instellingen onderaan beschikbaar. daar kan je de positie in voeren. astra 1 op 1 hotbird op 2 bv enz. suc6 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
fmcg Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 ik dacht dat ik dat al eens geprobeerd had maar zal het nog eens proberen alvast bedankt voor de hulp now you know it now you don't that's called old age
Gait33 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: guppje29 ik heb ook een v box en werkt fijn loos. je zet de ontvanger op diseq 1.2 en selecteer een sat. dan ga je helemaal naar beneden en zet je de uals op uit. Dan komt er weer een aantal instellingen onderaan beschikbaar. daar kan je de positie in voeren. astra 1 op 1 hotbird op 2 bv enz. suc6 Yep! zo heb ik hem ook ingesteld werkt perfect! Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
fmcg Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 dat werkt dus maar 2 sat plaatsen en hij loopt vast en start opnieuw op dus doe ik het stuk voor stuk en maak maar meteen een backup na die dm7000 is dit weer even bijleren maar je bent bedankt geweldig toch dat er nog wat bij kan in die hersenpan van mij dank dank dank ps. soms zie ik een icoontje dat een bewegende schotel moet voorstellen en dan weer een hele tijd niet ???? hoe is dat bij jouw of heb je een ander image? grtz franz now you know it now you don't that's called old age
guppje29 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 ik heb dat uit gezet in open pli kan dat namelijk. het icoontje komt alleen als de schotel draait DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Alex1970 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: fmcg dat werkt dus maar 2 sat plaatsen en hij loopt vast en start opnieuw op Als je bedoeld dat de Dreambox dan vastloopt dan zou ik eens kijken of je wel de juiste image hebt en de meest recente versie. Bij mij op OpenPLi geen enkel probleem bij het instellen. Ik heb dan wel een Edon 2150 maar die werkt volgens mij hetzelfde als de V-Box II. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
fmcg Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 heb vanmorgen de laatste open pli er in gezet die van vandaag maar misschien ligt het wel aan mij ik was er jaren aan gewend dat die dm7000 het maar deed en deed, ik kon dat ding ondertussen met de ogen dicht bedienen. maar dit is qua layout al gewoon heel anders. dus geef ik me eerst maar eens zelf de schuld....... maar toch now you know it now you don't that's called old age
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen