Neptunus Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ik zit op 5.000 berichten op Sat4all, één van mijn laatste berichten gaat over de serie "24". Ik meld daarin dat ik een heel seizoen klaar heb staan om bekeken te worden. Maar zo heb ik dus ook nog twee seizoenen van Lost en alle uitzendingen van Fringe op de disk staan. Geen tijd om te kijken. Voornaamste reden daarvoor is dus Sat4all, ik zit veel teveel op Sat4all en ben bang dat ik professionele hulp nodig heb. Gisteren kreeg ik een foutmelding toen ik even wat berichten wilde bekijken, de paniek sloeg toe, want Sat4all is net zoals het water uit de kraan, je gaat ervan uit dat het altijd aanwezig is. Bleek dat de internetverbinding er even uit was! Hoe kom ik hiervan af??? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Gewoon je harde schijf formateren dan ben je van al je series af. Of bedoel je dat soms niet. Vult u rustig aan !!!
Gast hummiesat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Internetabo opzeggen. Kan het ook niet meer uitvallen. Heb je meteen tijd op de series te gaan kijken.
all4sat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Da's iets meer dan ik, dit is pas mijn tweede, maar 5000? god beware mij. Bedoel je met professionele hulp, een psychiater? geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Johan45 Gewoon je harde schijf formateren dan ben je van al je series af. Of bedoel je dat soms niet. Het gaat niet om die series maar om dat vermaledijde Sat4all waar je maar niet vanaf komt! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Daar weet ik geen oplossing voor Neptunus. Maar nog gefeliciteerd met je 5000 en 1 berichten. Vult u rustig aan !!!
wortellica Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Mischien de harde schijf in je eigen bovenkamer, eens formateren. Mischien helpt dat ( geintje hoor )
eagle Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 vraag de modderator om een ban!?? geintje, leuk 5001 berichtjes ik moet nog 4900 gr eagle
TangoBravo Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Net als met allerlei andere vormen van verslaving... Wilskracht... Pure wilskracht... (Mocht je de oplossing hebben gevonden geef hem dan hier door s.v.p. dan hebben anderen er ook wat aan ) (ik dus ) T B
goto Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 laat je ombouwen tot vrouw,die kunnen naar het schijnt 2 dingen tegelijkertijd compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
clemens2 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 nNaast je staan nog een rijtje met top auteurs. Richt hiermee samen een clubje op, zo iets als de anonieme alcoholisten. Hou in je achter hoofd' je staat er niet alleen voor' sterkte! sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
mereltje Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Kunnen wij toch ook !!,(zappen en bier drinken ) Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
RVP Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Hoe kom ik hiervan af??? Stel je niet zo aan zeg.
pukje Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: Neptunus Hoe kom ik hiervan af??? Stel je niet zo aan zeg. Het enige juiste antwoord
Marco275 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: Neptunus Hoe kom ik hiervan af??? Stel je niet zo aan zeg. Het enige juiste antwoord Alleen zinvolle berichten plaatsen.
Aanbevolen berichten