Loui (K) Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Even een vraag tussendoor over een extra voeding voor de hardeschijf in een DM7000.Oiit heb ik eens gelezen dat er bepaalde type voeding te koop was maar zou niet meer weten waar.Een normale computer voeding is te groot en kan er niet in.Dus als iemand een sugestie heeft hoor ik het graag.Moet wel voor inbouw zijn.
I_am_Dreaming Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 ik heb een dvd drive in mijn d7000 ingebouwd gehad. op de plek van de hdd kwam de slimline dvd drive. vervolgens heb ik van een externe hdd drive de voeding gesloopt en deze recht ingebouwd. met een systeem daarboven met een 2.5" hdd er in. lekker stil en stabiel voor mijn D7000. mijn tip sloop een voeding van een externe hdd drive. ik heb ook een stroom schakelaar erbij gebouwd. succes.
rlckring Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb nog zo'n originele liggen voor je. mag je zo hebben. Hij heeft 4 jaar in mijn DM7000 gezeten. Er waren wat condensators bol, en die heb ik vervangen. Je zult hem tussen de 220v draden in je DB moeten knutselen. Zitten ook kunstof afstand boutjes bij. Stuur maar PM indien geintreseerd..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen