Ga naar inhoud


Street Vieuw verzamelt W-lan gegevens


Gast gladys

Aanbevolen berichten

Die amerikanen hebben een ziekelijke graad van nieuwsgierigheid bereikt...

De papieren die je moet invullen om een vliegtuig te nemen nr de US, de data van het geldverkeer die ze willen weten... of je alcohol "nuttigt" en of je varkensvlees vreet, welke sides je bezoekt, naar wie je "meelt" en wat erin staat...

Straks zal Google je een postzegel betalen om toch via hun netwerk te mailen, al is het maar om de inhoud van je berichten te kennen...

Hoe paranoi die gasten toch geworden zijn, en dat alles door hun eigen arrogantie tegenover de rest van de wereld...

Toen ik student was keek ik op naar die amerikanen, nu kijk ik er meewarrig op neer en krijg ik medelijden met hun!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

En het volgende land is ook een feit waar het "foutje" van teveel opslaan is gebeurd ....

Luxemburg

 

Dit is heel vervelend voor Google omdat ze zich hiermee een juridisch probleempje veroorzaakt hebben. De wet die iedereen kent als het wet van het "bankgeheim" van Luxemburg is eigenlijk een wet die voor heel veel beroepen staat (bijv autoverkoper mag niet de naam van zijn klant bekend maken)

 

Zulke data mag niet in het buitenland worden opgeslagen en nu dat hier ook het geval is, moet Google zich hier ook zorgen maken.

 

Wat is het volgende land ...

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Direct wereldwijd stoppen, klinkt mij in de oren als "Onder het mom van straatjes op de gevoelige plaat vastleggen doen we eigenlijk puur Wardriving"

 

Nou staat mijn huis er nog niet op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...