Ga naar inhoud


HTC Gmail ontvangen in telefoon, komen niet meer in outlook.


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb op mijn HTC Desire Gmail ingesteld, maar soms komen deze mails niet meer op mijn vaste computer in Microsoft Outlook 2007

 

Maat zoals ik zij, soms wel in beide.

 

Hoe en waar moet ik instellen, dat de mails goed aankomen in zowel mijn HTC Desire, en in mijn vaste computer in Microsoft Outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites


die telefoon ken ik niet, maar volgens mij ligt het aan het feit dat 1 van beide apparaten (telefoon of computer met outlook) de mail van de server weghaalt.

In outlook kan je instellen of je je mail op de server wil laten staan of dat je na het binnenhalen de mail wil deleten van de server van je provider.

 

Aangezien bij outlook standaard de optie wegvegen aangeduid staat, zal je beide mails binnenhalen als je eerst de telefoon de mail laat binnenhalen, en daarna pas de pc.

 

Hoe je dit oplost is aan jou. ofwel de mail altijd laten staan, en handmatig de mail van de server deleten, of altijd een bepaalde volgorde aanhouden, maar dat is moeilijk in de praktijk denk ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik wil eigenlijk, dat zowel de telefoon en de computer de mail op de server laten staan.

 

en dat ik deze handmatig van de server verwijder.

 

Maar waar en hoe stel ik dat in ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...