D_liver Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Gevonden op een ander forum: 70 IPTV kanalen Bestand uitpakken en via ftp in /DISK2 zetten Azbox rebooten en kijken maar 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
DaVito Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Heb em erin gezet en zie de lijst ook in de lijst maarr krijg geen beeld ik draai met fr 09.4754 moet er nog meer ingesteld??
joop001 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Welke tv-zenders zijn er zo te ontvangen? groeten Joop
wasmiddel Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 BBC, ITV, de hele Rataplan... leuk hoor, en "werkt als de spreekwoordelijke tiet", zoals F. Jacobse ooit eens zei!
D_liver Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: DaVito Heb em erin gezet en zie de lijst ook in de lijst maarr krijg geen beeld ik draai met fr 09.4754 moet er nog meer ingesteld?? Nope als je via Sateliet - IP_channel kunt selecteren zou het moeten werken ( ik heb de laatste 48xx fw erin ) Hier werkt het alles wel afhankelijk van je bandbreedte op je dsl lijntje natuurlijk 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
D_liver Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 Nieuwe versie - 200 kanalen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
npj0808 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 D_liver super de eerste 70 waren al oke. Eindelijk BBC en Ierland !! Thanks!! Deze zal ik ook proberen !! Azbox Premium HD (RTI V1.0) DB 500 (Pli) Ipbox 910 HD (AAF Image) Amiko Alien (AR Enigma2)
zekitez Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Heb hem hier met 0.9.4829 draaiend echter slechts een handje vol (FTA's ?) lijkt het te doen en die zijn via de schotel in een betere kwaliteit te ontvangen (ITV, Channel 4, BBC, ZDF,....). -----------------GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.Home of Satellite Director.Azbox, Vu+ Duo
elflamingo Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: D_liver Nieuwe versie - 200 kanalen Wanneer dit werkt moeten de Nederlandse IP zenders toch ook werken ?? Daar ben ik al maanden mee aan het stoeien maar helaas! Iemand daar een oplossing voor?
grotegok Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Hmm, het werkt hier ook niet. Laatste beschikbare firmware. File erin gezet, ge-reboot, zie inderdaad de kanalenlijst maar helaas geen beeld. Iemand een gouwe tip?
Perdi Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Probeer eens BBC1. Je moet wel even wachten, dan komt eerst het geluid, weer een paar seconden daarna komt het beeld. Als dat niet werkt bij jou, dan werkt het helemaal niet. Je moet dan de installatie opnieuw doen, of je hebt vergeten te herstarten. Ik heb een paar zenders geprobeerd, maar ik krijg haast nergens beeld. Waarschijnlijk zijn het grotendeels gecodeerde kanalen. Kan iemand vertellen hoe deze zenders 'in kleur' te krijgen? Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
wasmiddel Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 ik heb het wel aan de gang, maar is die 200 kanalen lijst niet een lijst die hier al eerder rond vloog? daar deed niks het praktisch van. ik heb nu de lijst van 70 draaiende en hoor graag of er mensen zijn die de lijst van 200 draaiende hebben.
elflamingo Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Niet alle kanalen werken hoor! was dat maar waar Gewoon even testen in internet explorer of vlc of ze werken en dan doet ie het op de az ook BBC 1 en 2 doen het zeker.
wasmiddel Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 nee precies... hoop toch dat ze al dat lokale nl-spul ooit eens aan de gang krijgen en al die themakanalen. zou mooi zijn.
jinnoe Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 bij mij deden de normale zenders niet meer nadat ik de file (van 200 IP zenders) erin had gezet. Heb het gauw weer eraf gehaald want via normale sat beter en mooier beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen