Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Ontbrekende frequentie in zoeklijst.


lennie

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn zenderlijst aangevuld met de nieuwe frequenties,voornamelijk HD-kanalen.

Ik kan echter op 23,5 E de frequentie 12.129 niet intunen; in de reeds ingevulde scrolllijst komt juist díe frequentie niet voor, en er is geen mogelijkheid zélf de frequentie te selecteren. (Er zit o.a. Film1Action en Sport1 op).

Hoe krijg ik die frequentie tóch ingetuned?

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je wel de transponder toegevoegd in de transponderlijst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verklaar u nader.

Ik ga naar Installatie > Zenders zoeken > Handmatig > 23,5E Astra 1E 3A; scroll omlaag via tuner 1 naar de frequentiebalk, waarin je kunt scrollen door een vooraf ingestelde lijst van frequenties, waarin de betreffende (12.129) niet voorkomt.

Zien ook geen mogelijkheid daar iets manueel in te veranderen. Dus hoe dan verder?

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...