Elwin Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Vanaf 4 mei komt Ketnet/Canvas HD officieel bij TV Vlaanderen en Canal Digitaal. Daarmee wordt het pakket voor de satellietkijker toch aardig compleet. Nu zijn er altijd nog zenders die bij de meesten op het verlanglijstje staan. Ik was wel is benieuwd wat jullie er nog graag bij zien om het pakket compleet te maken. Of is het voor jullie al compleet? Ikzelf zit te denken aan: - de overige Nederland 24 kanalen. - Comedy Central Family Er zijn er vast nog meer, ik ben benieuwd wat er op jullie verlanglijstje staat.
leo1949 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 De SF zender Syfy. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 TMF Vlaanderen bij TV Vlaanderen, dan is het voor mij persoonlijk compleet. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Mojo Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
RVP Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: Mojo Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest.
Elwin Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: Mojo Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest. Ik dacht meer aan een leuk zondagmiddag keuveltopic!
Mojo Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Kunnen het ook over het weer hebben maar ook daar loopt al een topic over. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
RVP Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: Elwin Ik dacht meer aan een leuk zondagmiddag keuveltopic! Daar is het weer te slecht voor.
Gerard 76 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: Mojo Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest. Nou,dat dacht ik dus ook.. maar ik heb ze (met de zoekfunctie) niet kunnen vinden helaas. Anders geef de topics maar ff door (dan gooi ik hier een slotje op...)
POLAKS Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Een nadeel is wel dat wanneer je de (echte) nieuwste aflevering op bv Discovery hebt gezien, je de rest van de week in herhaling valt, kan ook niet anders. Ik heb geen zenders in de aanbieding of toch de 3 AXN zenders en de 3 HBO zenders, 2 filmbox, 3 Zone zenders en TCM, Universal + SciFi, 2 Cinemax, movies24. De meeste van deze zenders (In het volledige pakket van een Poolse provider) zenden overigens ook alleen maar oude films uit.
Amager95 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: Mojo Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest. Nou,dat dacht ik dus ook.. maar ik heb ze (met de zoekfunctie) niet kunnen vinden helaas. Anders geef de topics maar ff door (dan gooi ik hier een slotje op...) hier dus en hier dus
Neptunus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Maar je kunt er niet genoeg over discussiëren, er zijn wel meer onderwerpen vaker langs gekomen. Ik wil voor volgend seizoen graag Eredivie live 3 erbij. Je zult maar uit Twente komen en een abo hebben op satelliet, zit je de helft van de tijd naar Ajax te kijken! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: Mojo Gaan we weer voor de zoveelste keer zeuren over wat we graag voor een zenders erbij willen hebben. Zijn al tig topics over geweest. Nou,dat dacht ik dus ook.. maar ik heb ze (met de zoekfunctie) niet kunnen vinden helaas. Anders geef de topics maar ff door (dan gooi ik hier een slotje op...) hier dus en hier dus Dat zijn topics uit 2007. In drie jaar tijd is er echt wel veel verandert bij Canal Digitaal en ook TV Vlaanderen hoor!
Amager95 Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Maar je kunt er niet genoeg over discussiëren, er zijn wel meer onderwerpen vaker langs gekomen. Ik wil voor volgend seizoen graag Eredivie live 3 erbij. Je zult maar uit Twente komen en een abo hebben op satelliet, zit je de helft van de tijd naar Ajax te kijken! mijn posting was nav het verzoek van Gerard 76!
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 gaat het dus op slot hier? of mogen we nog wat suggesties plaatsen die canalDIGITAAL nooit zal lezen? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen