Ga naar inhoud


Welke zenders moeten er nog bij voor CDS en TVV?


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
Dat zijn topics uit 2007. In drie jaar tijd is er echt wel veel verandert bij Canal Digitaal en ook TV Vlaanderen hoor! wink


Bij deze organisatie M7 misschien. Maar verder is er niet zoveel veranderd. Wel ondertussen een wereldwijde crises over ons heen gekregen. Dit zal het bevorderen van het investeren in nieuwe zenders weinig hebben bevorderd.

Er kunnen er nog wel twintig omroepen en zenders bijkomen, het aantal programma's zullen echt niet meer worden dan wat er nu is. Het wordt dus alleen nog maar meer herhalingen en herhalingen en van die programma's met BN'ers.

Is dat wat je wilt?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Elwin
Er zijn in drie echt wel veel zenders bij gekomen, hoor. En een zender als bijvoorbeeld Comedy Central Family zou echt wel een aanwinst zijn voor CanalDigitaal! smile


Het Zonnetje in huis is toch ook een herhaling?

Ik zie bij de programmering helemaal geen nieuwe programma's staan!
Voor mijzelf ontbreekt dan totaal de toegevoegde waarde van deze zender. Ik hoop dan ook niet verplicht te hoeven betalen voor deze zender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee joh,

was meer gekkigheid omdat ik geen soortgelijke topic kon vinden.

Net als hierboven al gepost zijn ie andere al veel oudere topics.

Dit onderwerp is al een tijdlang niet meer aan de orde geweest. smile

 

Zelf denk ik dat sifi mezelf gauw zou gaan vervelen.

Het is wel een heel goede aanvulling in het pakket van CDS

die ook zeker niet mag ontbreken .

 

Zie graag Animal Planet HD er nog bij,

RTL Lounge,(voor de vrouw)

NGC Wild HD,

Discovery world,

RTL8 HD,

en last but not least,

Nick Jr voor de kids.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Elwin
Er zijn in drie echt wel veel zenders bij gekomen, hoor. En een zender als bijvoorbeeld Comedy Central Family zou echt wel een aanwinst zijn voor CanalDigitaal! smile


Het Zonnetje in huis is toch ook een herhaling?

Ik zie bij de programmering helemaal geen nieuwe programma's staan!
Voor mijzelf ontbreekt dan totaal de toegevoegde waarde van deze zender. Ik hoop dan ook niet verplicht te hoeven betalen voor deze zender.


Denk toch dat van CDS-kijkers hier blij mee zullen zijn. Op Comedy Central Family is meestal wel wat leuks, soms wat vergeten tv-programma's. Dat vind ik zelf erg leuk, ook al heb ik het is gezien in de herhaling een jaar of tien geleden! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Elwin
Er zijn in drie echt wel veel zenders bij gekomen, hoor. En een zender als bijvoorbeeld Comedy Central Family zou echt wel een aanwinst zijn voor CanalDigitaal! smile


Het Zonnetje in huis is toch ook een herhaling?

Ik zie bij de programmering helemaal geen nieuwe programma's staan!
Voor mijzelf ontbreekt dan totaal de toegevoegde waarde van deze zender. Ik hoop dan ook niet verplicht te hoeven betalen voor deze zender.


Denk toch dat van CDS-kijkers hier blij mee zullen zijn. Op Comedy Central Family is meestal wel wat leuks, soms wat vergeten tv-programma's. Dat vind ik zelf erg leuk, ook al heb ik het is gezien in de herhaling een jaar of tien geleden! smile



Ik heb helemaal niets tegen het opnieuw bekijken naar iets. Het zou ook doodzonde zijn om iets maar éénkeer te mogen zien. Bij Star Trek kom ik soms al op dat ik het 3 of 4 keer heb gezien (Kirk, Picard en Janeway) en het zal zeker niet stoppen in de toekomst.
Maar waar ik gewoon hekel heb aan zijn van die series die bij de eerste keer weinig voorstelde, en nu bij herhaling en herhaling wordt uitgezonden.
De meeste Nederlandse series liggen nu in de winkel op dvd of zijn online te bestellen.
Op dit ogenblik loopt op de WDR weer Tatort met Kommissar Haferkamp. Dat is gewoon genieten geblazen. Ook al heb ik deze zovaak gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel gelijk dat ze de afleveringen vaak nog een paar keer per week herhalen. Dat merk je vaak bij Humor 24 en Consumenten 24. Die programma's worden nog geregeld herhaalt doordeweeks. En dat terwijl er zoveel programma's zijn uitgezonden door de PO door de jaren heen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...