Ga naar inhoud


[Pioneer] DBR-S210NL met 3 Diseqc Satellieten


Tandberger

Aanbevolen berichten

Ik heb een Pioneer DBR-S210NL versie 18 type 1 patch run 0. Mijn Diseqc-switch heeft 3 satellieten 19.2E, 23.5E, 28.2E op posities 1,2,3. Ik kan alleen instellingen opgeven voor de eerste twee satellieten. Canal Digital werkt perfect.

 

Hoe kan ik de derde satelliet toevoegen?

 

Is er nieuwe firmware die ik kan downloaden?

 

Bedankt!

G

 

Homecast HS9000 CD, Multiswitch Astra 19, 23, 28, Philips 7141HD, SkyHD, Pioneer DBR-S210NL, Technomate TM-5400 CI+, Echostar HDS-600RS (Sling freesat+)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Tandberger
Ik heb een Pioneer DBR-S210NL versie 18 type 1 patch run 0. Mijn Diseqc-switch heeft 3 satellieten 19.2E, 23.5E, 28.2E op posities 1,2,3. Ik kan alleen instellingen opgeven voor de eerste twee satellieten. Canal Digital werkt perfect.

Hoe kan ik de derde satelliet toevoegen?

Is er nieuwe firmware die ik kan downloaden?

Bedankt!


Ja nieuwe FW is er zeker kijk maar eens in dit draadje:
[Pioneer] Diverse firmware Dreadlock en Bobbejaans. 1430/1530/1630/1730 van Dreadlock

Je moet even zeker weten welke decoder jij hebt, de s210nl is volgens mij een 1530 dit weet ik niet zeker dus dat moet je zelf wel controleren. (Dan begrijp je ook waarom deze vraag van jou overbodig was, ze zijn gelukkig hier niet zo streng meer)
Overigens is het flashen niet zonder risico, maar geeft een enorme bevrediging als het uiteindlijk gelukt is, echt waar.

Succes met je onderzoek naar het flashen van je decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Polaks,

 

Ik heb motherboard BNP1354-D

 

Draadje? 27 bladen.

 

Ik moet dus bestand 15xx_Jungle_gOLDbox_V12.rar voor 1530?

G

 

Homecast HS9000 CD, Multiswitch Astra 19, 23, 28, Philips 7141HD, SkyHD, Pioneer DBR-S210NL, Technomate TM-5400 CI+, Echostar HDS-600RS (Sling freesat+)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat, nu ga je ook al pools leren?

 

Om je decoder te proggen heb je verschillende software nodig

Zo uit mijn hoofd zijn dat:

 

Voor de eerste keer flashen van de alternatieve Firmware gebruik je het beste, Pionero.

 

Mediasateditorstudio

Mediacom

(Mediasatconnect)

 

Lees de meegeleverde tekst files goed door zodat je ook begrijpt wat er gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Polaks,

 

Datasheet is in het Engels.

 

Waar zijn Bobbejaan's "diverse bekende uploads sites"? (#1838443 - 01/05/2010 21:41)

G

 

Homecast HS9000 CD, Multiswitch Astra 19, 23, 28, Philips 7141HD, SkyHD, Pioneer DBR-S210NL, Technomate TM-5400 CI+, Echostar HDS-600RS (Sling freesat+)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat op deze sites van alles te downloaden is en er soms ook wel iets bij zit wat niet mag, mogen we deze downloadsites hier in het forum niet noemen.

Maar om op het net iets te vinden is geen probleem, je moet gewoon slim zoeken met de gegevens die je wel hebt, dan groeit het aanbod van wat je zoekt vanzelf en groeit en groeit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...