pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 hallo beste satvrienden ik heb een vraag hoe kan ik op laptop of pc beeld krijgen van mijn vu als ik http://192.168.1.?? indruk en dan naar webtv ga krijg ik een X links in beeld moet ik dan een driver of progie laden op pc of laptop wil namelijk de laptop mee naar boven nemen en daar zappen en dan de vu kijken op laptop hoor graag groet sjef
Satdorus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 VLC-player installeren op je laptop. En tijdens de installatie de mozilla plugin aanvinken (belangrijk). Daarna nog eens via je ipadres en webtv proberen.
pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 gedaan beste maar werkt niet vlc werkt wel gewoon met film op laptop maar vu werkt niet via http:/ als ik webtv doe hoor graag groet sjef
Satdorus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Dan moet je het bestands type .m3u koppelen aan je vlc player. Bij win7 gaat dat via menu / standaard programma's / Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen
pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 oke beste ik heb win7 meschiens iets meer info aub hoe of wat ik moet doen hoor graag van u groet sjef Origineel bericht van: Satdorus Dan moet je het bestands type .m3u koppelen aan je vlc player. Bij win7 gaat dat via menu / standaard programma's / Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen
Satdorus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Zoals het er staat....... Druk op menu Ga naar configuratie scherm Ga naar standaard programma's Ga naar bestands type of protocol aan programma koppelen. Scrol naar m3u en klik daarop (wordt blauw) Als het huidig standaardprogramma NIET VLC media player is dan rechtsboven op ander programma klikken. Dan kies je VLC media player en druk op oke.
pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 hahaha ben denk ik blond heb gedaan wat u zij maar krijg nothing to play in beeld rarara hoe kan dat pfffff groet sjef
Satdorus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Had je die mozilla plugin aangevinkt tijdens de installatie van vlc media player? Zo niet dan uninstallen en nog een keer installeren.
Satdorus Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Je box staat toch wel aan he. Anders weet ik het zo 123 ook niet. Werkt hier prima.. Misschien iemand anders?
pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 oke beste bedankt we wachten af meschiens iemand anders groet sjef
pc-junkie Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 hallo beste het werkt nu weet niet wat ik wel of niet gedaan heb maar goed het werkt mijn dank is groot aan u beste groet sjef Origineel bericht van: Satdorus Je box staat toch wel aan he. Anders weet ik het zo 123 ook niet. Werkt hier prima.. Misschien iemand anders?
Gast jhk_nl Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Waarom gebruik je niet dreamstream voor E2 werkt ook perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen