arcticbreeze Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Hoi, Sinds vandaag kan ik geen gebruik meer maken van EPG. Als ik de toets indruk geeft box een groene scherm met fatal error en dien de Vu opnieuw op te starten, wat niet helpt. Heb vanmorgen wel een software update gedaan maar weet niet of het daar van komt. Wat te doen? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
despijker Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 PLI image neem ik aan? Zijn meer mensen met dit probleem. Zie pli site
stefan.wolfrum Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 zal wel aan mij liggen maar ik vind niks op het pli forum nederlands... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Hier bijvoorbeeld en verder in diverse topics
stefan.wolfrum Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 dank! wacht eens even op wat het ontwikkelteam hier voor oplossing voor vindt, misschien 'gaat het vanzelf over' VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 de oplossing is er allang, maar als wilt blijven udaten tot het zichzelf oplost is dat jouw keus. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Littlesat Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Je moet opnieuw alles flashen als je van een image van 30 april of daarvoor upgrade naar 1 mei of erna... Staat al meer dan een week een waarschuwing.. Dit heeft te maken met een kernel upgrade. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
stefan.wolfrum Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 ik heb die waarschuwing dan mooi gemist, blijkbaar kijk ik verkeerd op de open-pli site. waar staat die waarschuwing dan? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 De waarschuwing was alleen gegeven voor de dreambox 800 en 8000. Ik heb het idee dat de ontwikkelaars ook verrast waren door de complicaties op de VU+ omdat op de VU+ deze kernel al draaide, er zijn echter wat andere wijzigingen doorgevoerd met betrekking tot de FPU (vraag me niet wat dat verder inhield want ik heb geen idee)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen