Gast knalgoed Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Heb pas een vu+ en heb gisteren cccam info 1.2 geinstaleerd nu krijg ik bij het zappen elke keer een infobalk bovenaan het scherm kan iemand mij helpen hoe hij eraf moet want vind hem storend
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 helpen is lastig daar het skin afhankelijk is en dus per skin bepaald wordt waar dat mini osd (extra panel) op je beeldscherm komt enkel de skin ontwikkelaars kunnen je daarbij helpen om (door editen van de skin die posities te wijzigen, zonder dat het ergens anders verkeerd komt te staan) ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast knalgoed Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 ik heb het gevonden Via MENU > Instellingen > Systeem > ECM Info > Toon ecm.info: > op nee zetten
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 ah je bedoelde weghalen, zorry niet goed gelezen. succes The Crying Cowboys Aaron Rux
Ferr Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 ook terug te vinden in de CCCam cfg-file DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
arcticbreeze Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 weet iemand hoe ik cccam handmatig kan verwijderen? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen