Johan45 Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Nieuwe HDL 6071 firmware met EMU voor Irdeto2 Nova en Canaldigitaal Testen van deze nieuwe firmware alleen met een Oslink aub. Gebruik van deze firmware is voor eigen risico. Citaat: New firmware hdl 5.36 mod fo philips dsx 6071 by my friend Sidiaissa with Ir2 ok Multilanguage : Italy-English-French-Spanish-ARABIC Support Nova and c+_nl on Ir2 dsx 6072 Sooooooooooooooooooon DSX6071_HDL536[1].ARAB C+_NL.Nova OK.zip Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 ik zal hem gaan testen zodra ik thuis ben, dan geef ik ook wel direct eventjes door of het werkt (mooi als de irdeto emu werkt) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Irdeto2 NL werkt, dat is zeker. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Hier nog even een opsomming van de Irdeto2 kanalen. 1. Nederland 1 2. Nederland 2 3. Nederland 3 4. RTL 4 5. RTL 5 6. SBS 6 7. RTL 7 8. Veronica/DisneyX 9. Film 1.1 10. Film 1.2 11. Eén 12. Ketnet/Canvas 13. Discovery 14. Animal Planet 15. NGC 16. Nickelodeon/Come 17. TMF 18. Sport 1 19. Eurosport 20. Halmark 21. Cartoon/TCM 22. Tv Oranje Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reins Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Even een aanvulling RTL 8, Dorcel (na 22.00 uur)en Film 1.3 (na 19.00 uur)werken ook. Is toch de moeite waard. Groeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 heeft iemand mischien nog het oslink programmatje? mijn hdd is gecrasht, heb nu een nieuwe pc (was toch al aan vervanging toe), maar ik heb het programmaatje niet meer en de site waar ik het vandaan haalde is opgeheven. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Komt ie Oslink 4.00c Oslink-V4.00c.zip Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 ok, nu zit de firmware er dus in, maar de keys die ik heb gevonden (zal verder geen sites ed noemen, ze zaten in een diablo file), ze passen niet bij virtual cam bij irdeto in het vakje, dus of mijn keys kloppen niet, of de firmware klopt wat dat betreft niet. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast redhotrock Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Werkt perfect. groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reins Geplaatst: 3 mei 2010 Delen Geplaatst: 3 mei 2010 @ Hellum, De firmware werkt goed. 1. De keys moet je op dit moment invoeren volgens de toegevoegde readme. 2. Je ontvanger moet je instellen op MCam ipv MKen anders werkt het niet. ( + , menu, 5, 2). Readme: HDL 5.36 Mod ird 2 Nova C+_NL ok Multilanguage : Italy-English-French-Spanish-ARABIC Support Nova and c+_nl on Ir2 Philips DSX 6071 Keys must be written in this way If 06 (06+07 ) and if 08(09+09) Just enter keys in irdeto without prov ID and it's ok Groeten en succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 4 mei 2010 Delen Geplaatst: 4 mei 2010 kan deze software ook in een dsx6073 03a bedankt al vast jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcelV Geplaatst: 4 mei 2010 Delen Geplaatst: 4 mei 2010 daar moet een 6072 versie in, en in de eerste post staat onderaan "dsx 6072 Sooooooooooooooooooon" dus hopen dat deze er snel komt dan kunnen we die ook testen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jer49 Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Is dit nog steeds zo? Of is dit inmiddels history? "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Er zijn al een tijdje geen keys meer beschikbaar, dus voorlopig werkt het niet. Volg ook dit TOPIC OVER IRDETO 2 M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 En ze zijn er weer voor zolang als het duurt ... Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen