kbenjila Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Ik ga binnenkort verhuizen en wil in 2 slaapkamers en 1 in het kantoor en 1 in de woonkamer een receiver plaatsen. Ik heb nu 1 receiver met 1 monoblock. Wat is het makkelijkste en goedkoopste oplossing? alvast bedankt
edbe Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 je kunt het beste een quatro lnb nemen deze heeft 4 aansluitingen voor 4 recievers. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Henksat Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: edbe je kunt het beste een quatro lnb nemen deze heeft 4 aansluitingen voor 4 recievers. Als je info geeft moet je het wel goed doen. Je bedoelt een Quad LNB, die heeft 4 uitgangen voor 4 receivers. Quattro is voor aansturing van een Multiswitch. Maar om de vraag helder te maken, als je voldoende hebt aan Astra-1 en Astra-3 zou je de CDS Duo LNB Quad kunnen nemen, de rechtse op dit plaatje. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
satencom Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 hoe veel satellieten wil je ontvangen en welke de 23,5 -19,2 -13--28.5 en wat van ontvangers wil er bij kopen twin ontvangers of singel in verband met de lnb,s en DiSEqC Switch en kijk hier even voor een DiSEqC Switch en voor de mogelijkheden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
kbenjila Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Geplaatst: 3 mei 2010 ik wil gewoon astra 3 en astra 1 pakken. Dus de quad aansluiting is mijn beste optie? Is er ook een mogelijkheid om 1 kabel naar het huis te trekken en daar te splitsen in 4 kabels?
Gerard 76 Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Nee, als je 't goed wilt doen niet. Een DUO quad LNB is voor jou de beste keuze. Zelf heb ik er nu ook één. 3 kabels naar de ontvanger beneden(dm8000) 1 kabel naar de ontvanger boven(dm7000) op beide ontvangers nu 100% vrijheid in kanalen, ongeacht of je nu 19,2 of 23,5 kijkt.
kbenjila Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Geplaatst: 3 mei 2010 oke, dank je wel....weet iemand wat de goedkoopste oplossing om op alle 4 cd te krijgen? Of ben ik gebonden om 4 kaartjes te kopen a 99e?
vladimirke Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: kbenjila oke, dank je wel....weet iemand wat de goedkoopste oplossing om op alle 4 cd te krijgen? Of ben ik gebonden om 4 kaartjes te kopen a 99e? Daar heb ik een Smartwi voor. Te koop bij zowat elke sat-verkoper. Enig nadeel, vaak moet je aan de voorzijde van je ontvanger het afschermklepje open laten staan. Vraag eens aan meneer Google.
kbenjila Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Geplaatst: 4 mei 2010 die ken ik ook....het enige waar ik bang voor ben is of het signaal wel boven in mijn slaapkamer kan komen. Ik denk dat interne sharen met dboxen het beste is. Bedankt voor jullie input
vladimirke Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Origineel bericht van: kbenjila ....het enige waar ik bang voor ben is of het signaal wel boven in mijn slaapkamer kan komen. Hier werkt dat perfect. In de woonkamer en in twee slaapkamers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen