Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Kijk ook maar eens onder thread; ONTVANGER KAPOT van PC01 d.d. 07-07-2002 (blad 4) Deze meneer heeft er maar voor gekozen om een nieuwe aan te schaffen. Wim
Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Dat zou kunnen; ik geloof dat Pioneer wat vriendelijker tegen zijn klanten wordt. Ik had ook mijn Pio kapot (sluiting, eigen schuld dikke bult) en kon volgens niemand hier op het Forum niet de serviceschema's bij Pioneer bestellen. Mijn gedachte is dan altijd: Nooit geschoten is altijd mis dus belde ik Pioneer klantenservice en ja hoor zij stuurden, uiteraard tegen betaling, de schema's binnen een week op. Misschien zijn ze met jouw decoder ook wat klantvriendelijker geworden. Wim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen