Loui (K) Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Op mijn HP Compaq 6910P laptop zit aan de voorkant een cardreader maar deze kan ik niet gebruiken voor gewone sd kaarten ov wat voor kaarten ook. De drijvers zijn geinstaleerd en in het systeem staat hij ook tussen maar daar is dan ook alles mee gezegt.hoe kan ik deze reader gebruiken voor SD kaarten?
Gast Kimble Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Bekend verschijnsel bij Compaq/HP als ie het volgende doet; Je steekt hem erin en je hoort "plink-plunk" en kort daarna "plunk-plink". Je hoort dus wel iets even, maar er verschijnt niets op beeld. Je moet dan de oude drivers installeren en het is over. Waarom de nieuwe niet willen weet ik niet. Weet niet of dit bij jou speelt, maar dit is mijn ervaring met diverse Compaqs/Hp's als mijn kennissen en familie me weer eens als "Helpdesk" inschakelen.
Loui (K) Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Geplaatst: 10 mei 2010 Origineel bericht van: Kimble Bekend verschijnsel bij Compaq/HP als ie het volgende doet; Je steekt hem erin en je hoort "plink-plunk" en kort daarna "plunk-plink". Je hoort dus wel iets even, maar er verschijnt niets op beeld. Je moet dan de oude drivers installeren en het is over. Waarom de nieuwe niet willen weet ik niet. Weet niet of dit bij jou speelt, maar dit is mijn ervaring met diverse Compaqs/Hp's als mijn kennissen en familie me weer eens als "Helpdesk" inschakelen. Oke heb jij toevalig die oude drivers? ik krijg alleen de laatste versie uit 2009
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen