Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Enkel geluid via Bitstream


ldoove

Aanbevolen berichten

Na het aanzetten van mijn TF7710HDPVR heb ik wel beeld, maar geen geluid. Voorheen was alles goed. Niets veranderd.

Wanneer ik in de AV-instellingen ervoor kies geluid via Bitstream te laten lopen heb ik wel geluid. Maar dus geen geluid meer met instelling PCM. Is dat niet gek?!

 

Ik wil het geluid echter wel via PCM, want anders kan je het volume niet met de TF afstandsbediening regelen.

Mijn TF is via HDMI verbonden met een AV-receiver en deze weer via HDMI met de tv. En nee, aan de instellingen van mijn AV-receiver is ook niets veranderd.

 

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En hopelijk ook een oplossing voor?

 

Cheers!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast satbird2002

met pcm kan ik je geen oplossing geven.

 

maar in de vorige FW versie kon je het zelfs op bitstream laten staan en het volume regelen met de AB vd TF naar je AV. met de laatste FW in deze functie eruit gehaald wat voor mij ook nog steeds onduidelijk is waarom ze dat gedaan hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog vreemder;

TF dan nogmaals uit en aangezet....et voila, weer geluid via PCM.

Vreemde verschijnselen. Verder heel tevreden hoor met m'n Toppie, zeker nu met al die mooie HD-zenders.

 

In ieder geval mag deze thread op slot, want het mijn probleem is verholpen (vanzelf gekomen en weer verdwenen, maar goed)

 

Cheers!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...