Gast SatMann Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 ik ben aan het zoeken hier op het forum (ik weet dat het er ooit stond, maar vind het totaal niet meer terug) naar een goede manier om coax te markeren. ik heb van die lettertjes/cijfertjes gevonden dat je op een snelbinder kan steken en zo aan je coax hangen, maar ik vrees met een coax van 7mm diameter en 5 lettertjes de omvang(diameter) te groot zal zijn en de snelbinder er zal afvallen. de lettertjes zijn van Weidmuller. zijn er nog ergens opties als iets dat op de kabel klikt? iemand een idee? geen plakkertjes want die had ik maar die vallen na x tijd gewoon van je coax en versterven.
vGnp Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Origineel bericht van: SatMann geen plakkertjes want die had ik maar die vallen na x tijd gewoon van je coax en versterven. Als je al wel iets hebt om die plakkertjes te maken (bijv. een labelmaker) dan neem je toch gewoon transparante krimpkous? Wel de soort nemen die ik gelinkt heb, die heeft een lijm aan de binnenkant die versmelt en waterdicht maakt bij het verwarmen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Ik heb (moet ik nog aanleggen) gekleurde coax voor dit doel. Je weet wel (?) die 4-in-1 kabel.
satencom Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 je moet even zoeken op wikkellabels Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
jopiesat Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb gewoon een setje gekleurde tie-wraps gebruikt. Kost bijna niks, valt er (voorlopig) ook niet af. Met een paar kleurtjes kun je de meeste zaken wel coderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen