Ga naar inhoud


Verlos ons van Carglass reclame!


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Wie kent dat verhaaltje van Carglass autoruitschade nou nog niet?

 

Werkelijk elke avond krijg je dat verhaaltje van die monteur van Carglass door je strot geduwt, aaaaghhhh al wekenlang!

 

Ik kan er niet meer tegen, zap hem weg, en ja hoor weer Carglass!

 

Ik roep op, ga nooit naar Carglass.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was nog een leuk stukje over carclass op Radar. Soms helpen ze je van een sterretje af en veroorzaken een barst..dan mag je echt barsten...

Zelfs op de Duitse televisie hebben ze deze irri reclame. Zelfde type zelfde verhaal maar dan in het Duits grrrr

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit mijn hart gegrepen.

 

Ik erger me dood aan aan die irritante carglass reklame!!!

 

Tegenwoordig zap ik meteen weg als die reklame begint.

 

En wat denk je... De volgende keer dat ik een sterretje in mijn ruit heb, ga ik natuurlijk naar autotaalglas!

 

Jongens, allemaal via hun site mail contact opnemen, met de mededeling dat ze nou moeten kappen met dat gedoe.

 

 

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Uit mijn hart gegrepen.

Ik erger me dood aan aan die irritante carglass reklame!!!

Tegenwoordig zap ik meteen weg als die reklame begint.

En wat denk je... De volgende keer dat ik een sterretje in mijn ruit heb, ga ik natuurlijk naar autotaalglas!

Jongens, allemaal via hun site mail contact opnemen, met de mededeling dat ze nou moeten kappen met dat gedoe.



enne Tom de ridder van MKB brandstof dan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Kan de Heinenken reclame dan ook van de buis?

Ik snap best dat het nodig is om reclame te maken om van je nichtenzeik af te komen, maar doe dat dan na middernacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimble

Dat is nou het doel van die #$%#^$ reclame. Je bent inmiddels gehersenspoeld en denkt bij het eerste beste sterretje in je ruit. Ohww Carglass (gewoon Engels voor autoruit, maar dat blijft niet hangen whistle )

 

Als je het mij nu op de man af zou vragen wie het nog meer repareert........ ehhh carglass

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je nog in de jaren 90? Toen werden we doodgegooid met reclames voor vrouwenverband... ik geloof, als mijn geheugen mij nog niet in de steek laat, dat zij hier uiteindelijk mee zijn gestopt, flink hebben teruggebracht, omdat het averechts begon te werken.

 

Was leuker met b.v. Leen en die gast van 'Ik durf het bijna niet te vragen...'. Die waren wel leuk. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimble
Origineel bericht van: Sjattuh
Weet je nog in de jaren 90? Toen werden we doodgegooid met reclames voor vrouwenverband...


Dat kwam op met de exacte snelheid dat auto's ook vleugeltjes kregen (lees:spoilers), tegenwoordig is het standaard crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor al die meuk op de commerciele TV zijn jullie nog zo stom om te betalen ook!

Via KPN/Digitenne, CDS.

 

Wanneer worden jullie nou eens wijs en zeg je abbo gewoon op.

Heb ik al lang gedaan.

Ik heb nu alleen nog NL1/2/3/BVN en wat NL radio zooi waar ik nooit naar kijk of luister. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
En voor al die meuk op de commerciele TV zijn jullie nog zo stom om te betalen ook!
Via KPN/Digitenne, CDS.

Wanneer worden jullie nou eens wijs en zeg je abbo gewoon op.
Heb ik al lang gedaan.
Ik heb nu alleen nog NL1/2/3/BVN en wat NL radio zooi waar ik nooit naar kijk of luister. :D


Als ik dat doe moet ik met mijn vrouw gaan praten... dan liever Carglass... wink

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007

de reclame die ik nu echt geweldig vind op dit moment is met de hond die eerst de jas en schoen haald en dan dreigd tegen de TV zijn behoefte tedoen

 

maar is dat die vent van de winkel die ook op de kleintejes let ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
En voor al die meuk op de commerciele TV zijn jullie nog zo stom om te betalen ook!
Via KPN/Digitenne, CDS.

Wanneer worden jullie nou eens wijs en zeg je abbo gewoon op.
Heb ik al lang gedaan.
Ik heb nu alleen nog NL1/2/3/BVN en wat NL radio zooi waar ik nooit naar kijk of luister. :D


Tsja Fred die rommel krijg je erbij als je een familie pakket hebt. Gelukkig kun je ook over de zenders heen zappen want voor mij zijn RTL en SBS gedegradeerd tot "mongolenzenders"* qua programmering. Reclames van 8 minuten tijdens films/series (voor zover ze die nog hebben) slaat gewoon nergens op.

* spreekwoordelijk bedoeld.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...