Ga naar inhoud


Verlos ons van Carglass reclame!


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Daar geloof ik niks van Drs, pas zat je nog te vertellen dat je s´morgens naar het RTL4 nieuws keek cry


Het is ook wel erg stoer om te zeggen dat je de NL zenders ruk vindt.
Drs zal zich er wel weer uit lullen dat het een uitzending gemist op internet was ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Kimble
Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Daar geloof ik niks van Drs, pas zat je nog te vertellen dat je s´morgens naar het RTL4 nieuws keek cry


Het is ook wel erg stoer om te zeggen dat je de NL zenders ruk vindt.
Drs zal zich er wel weer uit lullen dat het een uitzending gemist op internet was ofzo.


Wie weet is zijn buurvrouw een leuke 20-er die het gezellig vindt dat Buurman Drs IJzerbout een bakkie komt doen en de tv op RTL Nieuws heeft staan whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Irdeto settopbox abbonement dat ik had liep op naam van mijn 10 jaar geleden overleden vader. Sinds kort is mijn moeder overleden en nu is het abbonement opgezegd.

CDS wil aan mij niks meer verdienen want de rekening sturen ze echt niet naar Duitsland op. Ik mag toch van CDS in Duitsland niet naar de CDS kanalen kijken? Er is ook geen bankrekening meer waar ze het vanaf kunnen boeken.

Nadat het abbonement opgezegd was heb ik alleen nog NL1/2/3. Waarom dat zo is weet ik niet.

Ik heb er geen traan om gelaten. (Wel om mijn moeder)

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik begrijp het ook niet meer hoor.

Zit je lekker naar de reclame te kijken, en dan word die om de haverklap onderbroken om er een stukje film door te draaien of nieuws te geven.... :D

 

Gelukkig zijn er nu zenders die reeds niets anders doen dan reclame uitzenden.... sick

 

Eddy Vl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Frans Bauer is pas echt irritant, dan kijk ik nog liever naar die autoglasdinges reclame.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rasta 87
Wie kent dat verhaaltje van Carglass autoruitschade nou nog niet?

Werkelijk elke avond krijg je dat verhaaltje van die monteur van Carglass door je strot geduwt, aaaaghhhh al wekenlang!

Ik kan er niet meer tegen, zap hem weg, en ja hoor weer Carglass!

Ik roep op, ga nooit naar Carglass.


Toch leveren ze goed werk.

Zojuist is mijn voorruit van mijn ja raad maar S60 vervangen en ik zeg PERFECT, de service, de koffie en de manier waarop ik te woord ben gestaan.

Zonder reclame kom je er tegenwoordig niet.


Groeten S60
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Kimble
Als je het mij nu op de man af zou vragen wie het nog meer repareert........ ehhh carglass


Autotaalglas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk vrijwel geen reclame want ik neem vrijwel alles op. Reclame blokken heb ik binnen enkele seconden doorgespoeld.

 

En toch ken ik die carglass reclame door en door, dus dat zegt wel wat.

 

Wat ze bereiken is een naamsbekendheid die zijn weerga niet kent, noem mij maar eens nr. 2 op autoruitschade gebied!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Het Irdeto settopbox abbonement dat ik had liep op naam van mijn 10 jaar geleden overleden vader. Sinds kort is mijn moeder overleden en nu is het abbonement opgezegd.
CDS wil aan mij niks meer verdienen want de rekening sturen ze echt niet naar Duitsland op. Ik mag toch van CDS in Duitsland niet naar de CDS kanalen kijken? Er is ook geen bankrekening meer waar ze het vanaf kunnen boeken.
Nadat het abbonement opgezegd was heb ik alleen nog NL1/2/3. Waarom dat zo is weet ik niet.
Ik heb er geen traan om gelaten. (Wel om mijn moeder)


Dit is wat ze zeggen over buitenland bij CDS:

Origineel bericht van: CDS
4. Kan ik CanalDigitaal ook in het buitenland ontvangen?

Het ontvangstgebied van de ASTRA- satellieten bestrijkt bijna geheel West-Europa. Technisch is het geen enkel probleem om CanalDigitaal in het buitenland te ontvangen.

Om auteursrechtelijke redenen worden de satellietsignalen van CanalDigitaal gecodeerd.

Daarnaast kunt u zich bij CanalDigitaal alleen registreren op een Nederlands adres en dienen betalingen gedaan te worden vanaf een Nederlands rekeningnummer. Vanuit het buitenland kunt u geen ondersteuning krijgen van onze helpdesk.


Ze zeggen dus eigenlijk dat het kan en meer niet. Op hun oude website adverteerde ze er zelfs mee.

NED 1 2 en 3 zijn volgens mij al heel lang FTA.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic:

 

We gaan nu ineens off-topic.

 

On topic:

 

Het erin stampen van die slogan, hoe irritant ook, werkt wel.

 

Er zijn vele slogans, soms al jaren oud, uit de reclame die je nooit meer vergeet.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
off topic:

We gaan nu ineens off-topic.

On topic:

Het erin stampen van die slogan, hoe irritant ook, werkt wel.

Er zijn vele slogans, soms al jaren oud, uit de reclame die je nooit meer vergeet.


Leuker kunnen we het niet maken.... frown

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...