Ga naar inhoud


Verlos ons van Carglass reclame!


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjattuh
Weet je nog in de jaren 90? Toen werden we doodgegooid met reclames voor vrouwenverband... ik geloof, als mijn geheugen mij nog niet in de steek laat, dat zij hier uiteindelijk mee zijn gestopt, flink hebben teruggebracht, omdat het averechts begon te werken.

Was leuker met b.v. Leen en die gast van 'Ik durf het bijna niet te vragen...'. Die waren wel leuk. smile


Ik ken ook nog wel de enige reclames van Willy Dobbe voor een afwasmiddel .....
En maar afwassen en afwassen en het afwaswater bleef maar schuimgeven laugh .
Na al die jaren weet ik het nog steeds.

Maar! Willy Dobbe heeft daardoor wel een officiele Willy Dobbeplantsoen gekregen. Eerst in de series Waldolala en de De lachende scheerkwast. Later in 1997 nog in het echt in Olst. (bron: wikipedia).

Trouwens de reclames van alle bedrijven van Scheringa kan ik mij ook nog goed herinneren. Lachwekkend.
Een man die met zijn gezin naar het strand gaat; in trui.
Zot en zot was dit allemaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan het niet laten....

 

In NL wordt je op radio2 overspoeld door fundraising reclames (misschien nog net geen 50% van de reclame tijd......). Help een kind spelen, algemeen onderzoek naar en andere vage doelen. Nog nooit van deze organisatie gehoord maar ze hebben wel voldoende geld om te adverteren op radio2.

 

(Ik skip even de deur aan deur acties met de collecte bus)..

 

Waarom gebeurd dit alleen in NL.... Omdat NL over de gehele wereld bekend staat als het enige land waar mensen er in trappen. (Volgens een oud-leraar komen zelfs organisaties uit de US hier geld ophalen)

 

Reeds eerder aangehaald.... de Tankpas. Heb hem inmiddels wel 30 keer gehoord en na de 2e keer was de maat al vol. Wat verkoopt die reclame nu ???? (Je betaald nl overal de pompprijs, je hebt de vrije keuze om te gaan tanken waar je wilt en alles komt op 1 verzamelen staat met BTW). Ik noem dat een (credit)kaart met BTW bedragen. Als je de reclame hoort lijkt het net alsof het WIEL is uitgevonden en dat deze man de Nobelprijs moet krijgen. Waarom heb ik hier niet aan gedacht-schuldgevoel komt al snel op.

 

Mijn conclusie is dat heel heel veel mensen wel de reclame horen en luisteren, echter er nooit over nadenken en gewoon doen wat de reclame ze voorspiegelt. That's life.

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooiste vind ik dat je natuurlijk met zo'n groot bedrijf altijd goede monteurs te kort komt.

en er dus gewoon een kwakzalver aan je auto zou kunnen werken.

mijn broer liet er een nieuwe vooruit inzetten en toen hebben ze een soort krikje gebruikt om de oude eruit te duwen, daarbij is het dasbourd gescheurt.

carglass vergoed het niet omdat het door ouderdom zou komen.

en mijn overbuurman liet er na braak een nieuwe zijruit inzetten hij kreeg hem terug met een zakje onderdelen van de electrische raamopener met de mededeling dat hij dat maar door de dealer moest laten terug bouwen.

gr blokker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Repareren van een een sterretje is een goeie, maar IMHO overbodige, business van die Carglass jongens.

OK, in landen waar het 's winters 25-30 graden onder nul wordt.

Maar hier in Nederland heb ik er nooit van gehoord dat iemand daardoor een grote barst in z'n ruit kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Repareren van een een sterretje is een goeie, maar IMHO overbodige, business van die Carglass jongens.
OK, in landen waar het 's winters 25-30 graden onder nul wordt.
Maar hier in Nederland heb ik er nooit van gehoord dat iemand daardoor een grote barst in z'n ruit kreeg.


Bovendien wordt er niet echt iets gerepareerd. En je denkt vaak dat je niets meer ziet van de ster maar niets is minder waar.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik vind de reclame van de kabelaars wel leuk, UPC met het hondje dat tegen de tv wil gaan plassen als de baas hem niet gauw uitlaat. Of Ziggo met "terror Ted your ded"


Die van dat hondje is van ITV van KPN, na jaren aanklooien gooit men het nu breed op de markt.

Maar inderdaad mooi gemaakt, pracht beest die hond!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ergste is nog dat diezelfde reclame ook op andere zenders zit die ik vaak kijk, zoals de Franse en Britse zenders.

 

Maarr...

 

In Nederland heet een auto "auto", maar hier noemen ze zich "carglass"

 

In Engeland heet auto "car", maar daar zijn ze "autoglass"

 

Duuhhhh sick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik vind de reclame van de kabelaars wel leuk, UPC met het hondje dat tegen de tv wil gaan plassen als de baas hem niet gauw uitlaat. Of Ziggo met "terror Ted your ded"


Die van dat hondje is van ITV van KPN, na jaren aanklooien gooit men het nu breed op de markt.

Maar inderdaad mooi gemaakt, pracht beest die hond!


Prima reclame dus... als de consument niet door heeft voor wie de reclame is!!

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik vind de reclame van de kabelaars wel leuk, UPC met het hondje dat tegen de tv wil gaan plassen als de baas hem niet gauw uitlaat. Of Ziggo met "terror Ted your ded"


Die van dat hondje is van ITV van KPN, na jaren aanklooien gooit men het nu breed op de markt.

Maar inderdaad mooi gemaakt, pracht beest die hond!


De KPN stoort mij mateloos. Dit bedrijf adverteert dominiant met reclame. En dan vaak, na de ene boodschap komt een andere reclame en ze komen er weer aan voorbij. Alsof je de KPN inmiddels al was vergeten frown En ze zijn bijna bij elke STER blok te zien, en daar zijn er al zoveel van....
Net alsof zij, KPN, zo goed zijn, "onze" KPN :D . Brrr, ik krijg de rillingen van dit dominant bedrijf, met monopolistische trekjes (zullen ze nog wel hebben overgehouden uit hun vorig leven als PTT).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van Drs. IJzerbout

Citaat:
En voor al die meuk op de commerciele TV zijn jullie nog zo stom om te betalen ook!

Via KPN/Digitenne, CDS.

 

Wanneer worden jullie nou eens wijs en zeg je abbo gewoon op.

Heb ik al lang gedaan.

Ik heb nu alleen nog NL1/2/3/BVN en wat NL radio zooi waar ik nooit naar kijk of luister.

 

Daar ben ik het helemaal mee eens !

Daarom heb ik ook vorig jaar zeer rap mijn CD abbo opgezegd.

De geheel niet interessante Nederlandse commerciele zenders waar zelden iets aardigs is te zien

en bovendien je onverwachts een reclameblok door je strot krijgt geschoven,

daardoor toen maar snel deze abbo-opzeg stap genomen.

Daar geef je dan je euro's aan uit, dan liever aan een goed doel.

 

Als je werkelijk normale en leuke reclame wilt zien,

kijk dan eens een keer naar de Ita-zenders op de HotBird (13° Oost)

die weten pas goede reclame te maken.

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatBaron
Origineel bericht van Drs. IJzerbout
Citaat:
En voor al die meuk op de commerciele TV zijn jullie nog zo stom om te betalen ook!
Via KPN/Digitenne, CDS.

Wanneer worden jullie nou eens wijs en zeg je abbo gewoon op.
Heb ik al lang gedaan.
Ik heb nu alleen nog NL1/2/3/BVN en wat NL radio zooi waar ik nooit naar kijk of luister.


Daar ben ik het helemaal mee eens !
Daarom heb ik ook vorig jaar zeer rap mijn CD abbo opgezegd.
De geheel niet interessante Nederlandse commerciele zenders waar zelden iets aardigs is te zien
en bovendien je onverwachts een reclameblok door je strot krijgt geschoven,
daardoor toen maar snel deze abbo-opzeg stap genomen.
Daar geef je dan je euro's aan uit, dan liever aan een goed doel.

Als je werkelijk normale en leuke reclame wilt zien,
kijk dan eens een keer naar de Ita-zenders op de HotBird (13° Oost)
die weten pas goede reclame te maken.

Met vriendelijke groet,
SatBaron


Dat heet: Smaken verschillen. En gelukkig maar anders zaten jullie allemaal achter mijn vrouw aan wink.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimble

Naast het hondje dat via een voet in het bushokje belandde, is onderstaande wel humo®

 

 

Denk, post hem maar zie de commercie er niet in. Wel de humor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeleken met die blonde knul van Carglass is dit wel Plezanter om naar te kijken!

 

(vanochtend om 9.20 uur al de eerste Carglass reclame weggezapt trouwens)

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...