Gast S60 Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Mijn zoon heeft nu opnieuw weer geen beeld via de kabel van ZIGGO. Enkele maanden terug had hij een AlphaCrypt module, deze werd door de plaatselijke wit en bruingoed zaak vervangen door een andere met een prijs kaartje. Sinds vandaag opnieuw weer geen beeld. Wat is de juiste module die ZIGGO gebruikt/nodig heeft. Ik heb hier een IRDETO ACCESS module liggen Rev 1.1, is die te gebruiken of heeft hij nog een andere nodig. De TV is een PHILIPS met ingebouwde DVB. Gr. S60
gerritvogels2 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Ziggo is inderdaad Irdeto. Sinds ongeveer februari zijn er ze soorten tv`s. Goedgekeurde voor CI+ en tv`s die nier werken met CI+ Op de site van Ziggo kun je bij televisie vinden welk typw tv wel en welk type niet is goedgekeurd. Is je tv CI+ goed gekeurd heb je een CI+ module nodig. Is hij niet CI+ goed gekeurd, dan zou de Alphacrypt het moeten doen hoewel Ziggo deze nooit officieel heeft ondersteund. Haal de ci module er eens uit en doe hem erweer opnieuw in. En kijk in het menu van de tv of hij de module ziet. Gerrit
Zilverster Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 @S60, Ik weet niet in welke regio jij zit, maar Ziggo is op dit moment wel met kanalen aan het schuiven. Misschien dat het opnieuw inscannen van de kanalen bij jou ook help, hoewel het vreemd blijft dat je zoon helemaal geen kanalen kan ontvangen wat ik van je begrijp, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast S60 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Wat hij kan ontvangen is alleen Ned1HD, maar dat ontvangt hij ook zonder module en kaart. We wonen in de regio ZWOLLE/RAALTE. Gr. S60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen