Hensat Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 volgens mij speel ik nu al ruim 10 jaar met mijn dreambox 7000 en ben ik toe aan iets anders ,alleen hopen dat het vast lopen afgelopen is en dat hij sneller is,alleen jammer dat er nog niet zoveel images zijn maar die zullen nog wel komen
Neptunus Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Ik vind die ESATA aansluiting ook echt een verrijking. Wat op de dreambox wel beter is is het springen in een opname, dus bijvoorbeeld 1 minuut verder spoelen door de 5 toets, daar reageert de dream behoorlijk sneller op. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
stefan.wolfrum Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 heb jij een vu+ met een esata? en dan een externe schijf eraan? de mijne is een interne harde schijf met sata... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Neptunus Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum heb jij een vu+ met een esata? en dan een externe schijf eraan? de mijne is een interne harde schijf met sata... Huh? Heeft niet ieder box een ESATA aansluiting? Overigens heb die poort niet in gebruik want ik heb er een 1tb disk ingebouwd. Maar ik heb wel ergens gelezen dat de ESATA goed werkt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Hensat Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 kun je langs een interne hdd ook een externe hdd gebruiken voor opname en afspelen zonder al te veel te hoeven configuren? dus intern en extern aan de vu box gekoppeld en simpel een hdd kiezen.
stefan.wolfrum Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 je hebt gelijk, de mijne heeft het ook. heb ik weer meer gekocht dan ik dacht... nooit echt naar gekeken, want er zit dus een ingebouwde disk in. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Hensat Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 hij wordt toch niet geleverd met een interne hdd ? moet je er zelf inbouwen
Tonskidutch Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 natuurlijk wel dat kun je bij diverse shops gewoon opgeven tijdens bestelling ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
stefan.wolfrum Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 en dan zit daar gewoon garantie op dus als er gezeur ontstaat over een verkeerde (te trage, te warme, whatever) disk dan is dat hun probleem en niet het mijne VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Hensat Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 oké klopt,als je maar betaald bij mijn dreambox 7000 had ik hem ook zelf ingebouwd fluitje van een cent.wat ik precies wil is dat ik op de Vu+ , 2 schijven kan gebruiken één voor mijn vrouw en één voor mij zodat mijn schijf niet meer vol gepropt kan worden.
hemertje Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: Hensat volgens mij speel ik nu al ruim 10 jaar met mijn dreambox 7000 en ben ik toe aan iets anders ,alleen hopen dat het vast lopen afgelopen is en dat hij sneller is,alleen jammer dat er nog niet zoveel images zijn maar die zullen nog wel komen ik heb de VU+ vanaf het begin en is nog nooit vastgelopen en aan een OpenPLi image op je box heb je meer dan genoeg aan speelruimte DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Hensat Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 oké dus niet meer de 3 knoppen tegelijk in drukken
Hyunday magic Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Sterker nog...... Of zou je ook willen.... De Vu heeft alleen maar een rotary button voor op het frontje. Dus 1 button The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Neptunus Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Nog een verschil met de DM: teletekst is wel erg traag. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen