MySat Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Voor in de keuken heb ik een MusicPal. Tot voor kort had ik een werkende stream voor ClassicFm, echter door een externe keuze wordt nu deze stream aangeboden via http://ice.media50.kpnstreaming.nl:8000/kpn=SkyRadioLive=Classicfm Klein probleempje.... Mijn MusicPal kan dit niet aan. Via Winamp gaat dit verder prima. Resultaat: Geen ClassicFM meer. Iemand enig idee wat hieraan te doen is (ClassicFM "kan" hier niks aan doen, zegt men) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 In mijn MusicPal heb ik Classic FM in mijn favorieten zitten en die doet het normaal. Geen probleem. Ik heb er wel onlangs een nieuwe softwareversie ingezet. Misschien jij niet en is dat het probleem? Mijn versie is 1.67
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen