Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Heb onlangs op mijn funcard een fun 5x1 erop gezet en met een Magic CI in mijn Nokia 9650s gedaan. Hij decodeert alleen Nederlandse kanalen (zoals Canal+ Red, Blue, Yorin), maar ik wil ook dat hij buitenlandse kanalen decodeert. Welke files voor de funcard heb ik dan nodig????
prutsie Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Hoi HindiViews, wil je aub. niet bedelen om files. dat staat ook redelijk duidelijk in de spelregels van het bord. gelukkig heb je zelf al wat gevonden, dus heb je waarschijnlijk gemerkt dat het niet al te lastig is om files te vinden. je struikelt er bijna over. Wat je kan doen is de linkpagina van het bord gebruiken, en als aanvulling eens bij duwgati kijken. het proggen van je fun kaartje is je gelukt, dus kan ik met vrij grote zekerheid gaan stellen dat dit je dan ook zeker gaat lukken. succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen