Johan45 Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2010 Ja dat is bekend "nieuws" staat niet zomaar tussen aanhaling tekens. Er zijn nu éénmaal meer wegen die naar Rome lijden. Misschien kan je zelf even je firmware hier in een nieuw topic plaatsen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bartmen Geplaatst: 8 mei 2010 Delen Geplaatst: 8 mei 2010 Firmware draait goed. Alleen werkt seca 3 kaartje niet. Ligt dit aan mijn of aan de firmware. Heeft iemand nova aan het draaien. Dat kan toch ? of heb ik dit mis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2010 Hallo bartmen Het klopt dat je seca3 kaart niet werkt met de HDL firmware. Alleen een seca2 kaart kan hier nog in werken, de HDL firmware is nooit aangepast voor de seca3 kaart. Nova heb ik nog niet getest, geen tijd nog voor gehad. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bartmen Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Ik krijg bij Hdl5.36 ARAB Ir2 geen beeld op de belgische zenders zoals VTM,2BE,EEN ect. Bij firmware van DSX6072_gOLDbox_Jungle_v14 zijn die zenders wel open. Ligt dit aan de firmware of aan mijn. Gr. Bartmen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Eén en Ketnet/Canvas zijn Free To Air momenteel door de problemen met de codering bij CanalDigiaat/TvVlaanderen. Als je op de genoemde kanalen geen beeld hebt komt dat dus niet door de codering want er is geen codering momenteel op de CanalDigitaal en TvVlaanderen transponders. Je moet dus momenteel al de CDS en TvV kanalen kunnen zien zonder kaart. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen