crazydavid Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo, Heeft hier soms iemand ervaring in de zin van display problemen met dm8000. Namelijk heb ik enkele dagen het probleem dat er op mijn display 1 verticale lijn contant verlicht wordt. Deze gaat alleen weg wanneer ik de dreambox volledig uitschakel. Voor de rest werkt mijn dreambox perfect en is het probleem niet image afhankelijk. Heb reeds verschillende images geprobeerd en steeds zelfde probleem. Mail naar dreambox blijkt ook niet veel te helpen deze hebben na 3 dagen nog niets van hen laten horen. Produktie datum is vorige jaar Maart dus normaal nog in garantie. Dank u voor het delen van jullie ervaringen. Crazydavid dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Happy2000 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Display defect, ticket aanmaken bij dream! VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen