Ga naar inhoud


PO ineens heel moeilijk te ontvangen? (Goes/Zeeland)


Devrim

Aanbevolen berichten

De publieke omroepen waren voor mij het beste te ontvangen maar sinds een tijdje kan ik de publieke omroepen helemaal niet meer ontvangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? De overige bouquets werken hier prima. De laatste keer dat ik tv keek en alles werkte zoals het hoort was tijdens de Champions League wedstrijden. Misschien hebben ze lopen klooien bij Digitenne?

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast D_Vito

Hier een kijker uit België (op 1km van Sas van Gent) en ook ik kan Ned1, Ned2 en Ned3 niet meer ontvangen. Dacht eerst dat het aan mij lag maar nu er nog iemand dit meld, is er misschien wel iets aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_Vito
Hier een kijker uit België (op 1km van Sas van Gent) en ook ik kan Ned1, Ned2 en Ned3 niet meer ontvangen. Dacht eerst dat het aan mij lag maar nu er nog iemand dit meld, is er misschien wel iets aan de hand?


Ik had eerst meer moeite de andere kanalen te bekijken maar die lijken sterker te zijn geworden. Misschien hebben ze hier en daar iets lopen wisselen...

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 mei heb ik bij KPN gemeld dat mux1 er al 2 dagen uit ligt in Goes. Maar ik heb geen abbo dus ik kan geen storing melden.

In de buurt waren geen storingen bekend, dus moest ik maar contact opnemen met de fabrikant van mijn tv.

Samengevat KPN zegt bij ons is alles goed, het is je tv, of je weet het niet.

Ik woon 2 kilometer van de toren af, ruisniveau op 738MHz

Een collega op 9 kilometer heeft hetzelfde, wordt ook afgepoeierd door KPN. Na 4 mailtjes heb ik het opgegeven.

Ik zal nog een linkje van dit draadje mailen, maar dan wordt dit het laatste mailtje, antwoorden doen ze al niet meer.

 

RMH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rmh
Op 1 mei heb ik bij KPN gemeld dat mux1 er al 2 dagen uit ligt in Goes. Maar ik heb geen abbo dus ik kan geen storing melden.
In de buurt waren geen storingen bekend, dus moest ik maar contact opnemen met de fabrikant van mijn tv.
Samengevat KPN zegt bij ons is alles goed, het is je tv, of je weet het niet.
Ik woon 2 kilometer van de toren af, ruisniveau op 738MHz
Een collega op 9 kilometer heeft hetzelfde, wordt ook afgepoeierd door KPN. Na 4 mailtjes heb ik het opgegeven.
Ik zal nog een linkje van dit draadje mailen, maar dan wordt dit het laatste mailtje, antwoorden doen ze al niet meer.
RMH

Lijkt me heel stug dat er een probleem is in Goes welke KPN nu al 5 dagen laat duren.
Ik denk eerder dat je inderdaad je spullen eens moet nakijken bijv of je 5Volt nog wel werkt want heel Zeeland zonder Digitenne 5 dagen lang gaat er bij mij niet in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Devrim
Yes alles werkt weer *O*
Signaal is 100% laugh

Ben benieuwd of de problemen bij rmh ook zijn opgelost

Dan is het toch een probleem dat alleen in een bepaalde richting werkt of condities oid, want hier was gewoon ontvangst. De ontvangst op dit moment is zelfs ietsje slechter dan tijdens mijn vorige bericht.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast D_Vito
Origineel bericht van: Devrim
Yes alles werkt weer *O*
Signaal is 100% laugh

Ben benieuwd of de problemen bij rmh ook zijn opgelost


Toeval of niet, maar hier heb ik ook terug ontvangst (met dezelfde antenne en niks verandert). Dus er moet echt wel iets veranderd zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_Vito
Origineel bericht van: Devrim
Yes alles werkt weer *O*
Signaal is 100% laugh
Ben benieuwd of de problemen bij rmh ook zijn opgelost

Toeval of niet, maar hier heb ik ook terug ontvangst (met dezelfde antenne en niks verandert). Dus er moet echt wel iets veranderd zijn.

Schokkend; Edje wat was er aan de hand daar in Goes? Iemand een kabel kapot getrokken wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...