EdjeKroketje Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: Devrim -laat maar- Antennetje zat ff niet goed Nou, lekker dan panniek schopper
Gast DX'r Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje Weet nog nie, ik wacht nog even de reactie van rmh af. @DX'r zijn er nog UHF condities geweest misschien de laatse 2 dagen? Ben ff de site kwijt waar je dat kan checken. Edit: Op http://www.dxinfocentre.com/tropo_nwe.html kan je wel de verwachting zien maar niet wat het geweest is. Nee enorme condities zijn er niet geweest de afgelopen dagen maar misschien dat er regelmatig lichte condities zijn via de Noordzee vanuit Engeland tot in west zeeland want Crystal Palace (Londen) zit wel een aantal keren op dezelfde kanalen als Goes.
rmh Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Inmiddels gekeken, signaalsterkte als vanouds. @Edje Tijdens de storing heb ik geprobeerd om Roosendaal te ontvangen 546MHZ, maar dat is niet gelukt. Rotterdam 474MHz is wel gelukt. Een paar avonden goed beeld, vanavond niet. De antenne 12 elements staat op Antwerpen gericht. rmh
EdjeKroketje Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 ja ok wel leuk dat je zegt welke richting die antenne op staat maar dat heeft alleen nut als we ongeveer weten waar je woont
Gast roger4007 Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: rmh Had ik al eerder geschreven. 2km van TV toren Goes maar dat geeft weer meer mogelijkheden zuid ? noord? west? oost?
Devrim Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 Ik zit een kleine 20 kilometer ten westen van Goes Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
EdjeKroketje Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: DX'r Schokkend; Edje wat was er aan de hand daar in Goes? Iemand een kabel kapot getrokken Zendertje doettut weer heb ik viaviavia gehoord
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje Origineel bericht van: DX'r Schokkend; Edje wat was er aan de hand daar in Goes? Iemand een kabel kapot getrokken Zendertje doettut weer heb ik viaviavia gehoord En tegelijk heb je zeker het kabeltje voor kanaal 25 in Schoten stukgetrokken? Want die ben ik nu kwijt. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
EdjeKroketje Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 ja sorry ik zie het, zal hem morgen weer terug steken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen