pc-junkie Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 heb nu dreamedit aan de gang enigma 2 aan zetten en nu doet i het maar ja de zender nog niet heb ook ander dreambox 7020 getest hier doet het ook niet dus raar 1 dreambox 7020 doet het wel en de andere dreambox niet en de vubox ook niet raar alle inlognamen het zelfde dus blij een raadsel pfff groet sjef
Creatura Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: pc-junkie dus raar 1 dreambox 7020 doet het wel en de andere dreambox niet en de vubox ook niet raar alle inlognamen het zelfde dus blij een raadsel pfff groet sjef Volgens mij heb je een ander probleem Ik vertelde al eerder dat deze zenders gecodeerd zijn. Signaal geven doen ze dus wel, alleen geen beeld, tenzij je het juiste abonnement hebt :D VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
pc-junkie Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb abonnement en geef ook beeld op 1 dreambox 7020 dus dat is ook het probleem op de andere doen ze het niet dat is raar ??? ga straks even kijken naar de dream die het wel doet en vergelijken wat wel en niet goed staat in de ccc dus ga kijen wat ik nog kan doen anders schiet mijn maar lek hahaha jullie horen nog groet sjef
Tonskidutch Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 heb je soms ook een canaldigitaal kaart ernaast steken? naast die digital+ kaart dat had ik in het verleden ook wel eens dat die twee elkaar niet het daglicht gunnen dan kun je dat natuurlijk met meerdere receivers ook verdelen. maar zoek eerst maar eens naar de werkende settings op je 7020 ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen