Gene 1225 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Er is een ( bèta-) versie actief voor het programmeren van je Telenet( Vlaanderen ) digicorder . Lijkt me wel handig : kan je vanaf je pc of laptop een programma laten opnemen of een herinnering instellen , zelfs al ben je niet thuis. Ik heb het even getest : werkte prima. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast zzzzzzz Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: Gene 1225 Er is een ( bèta-) versie actief voor het programmeren van je Telenet( Vlaanderen ) digicorder . Lijkt me wel handig : kan je vanaf je pc of laptop een programma laten opnemen of een herinnering instellen , zelfs al ben je niet thuis. Ik heb het even getest : werkte prima. Dat kun je op Dreambox toch al jaren ?
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Ja, dit weekend heb ik dat al eens geprobeerd. Het werkt goed, in een seconde of 5 is je digicorder geprogrammeerd. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gene 1225 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 Dat kun je op Dreambox toch al jaren ? Naar Telenet kijken ? Nee natuurlijk , voor zover ik weet is dit de eerste mogelijkheid om een Telenet Digicorder te programeren vanaf je pc/laptop . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen