Ga naar inhoud


[TF5500PVR] EPG via 3PG??


robje

Aanbevolen berichten

Denk je wel aan de regeleindes van de epg_upload.ini?

 

Ik heb de epg_upload.ini ingepakt. Deze staat vanaf morgen op mijn site. Probeer die eens. Werkt trouwens niet meer met epg_uploader, alleen maar meer met 3PG. Ik gebruik epg_uploader niet meer.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: mrbeegee
Het is mij ook nog niet gelukt om probleemloos de EIT-epg te gebruiken in combinatie met 3PG. Iemand wel???


Heb je wel de instellingen voor de zenders in het 3PG-menu goed gezet? De kleur van het balletje is hierin nogal belangrijk.

Dit zijn de kleur-instellingen, voorzover ik het weet:
rood alleen TGD, geen now/next
blauw TGD, maar wel now/next in info, maar niet in gids
groen TGD, maar gegevens worden overschreven door now/next


Kijk hier. eens. Is wel in het Duits.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nogmaals ingesteld. Alle gewenste zenders op groen gezet. De scantijd heb ik verhoogd naar 45 sec. Nu eens een weekje aanzien.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de 3pg niet voor elkaar met de files van Henk. Van alles geprobeerd en heb het nu opgegeven. Ik heb de EIT-EPG werkend binnen 3PG. Iedere nacht wordt er gescand. Werkt op zich prima echter mis ik wel de titel van de aflevering in de epg. Deze is alleen te zien met de extra programma info. Dat is ook weer een nadeel met opnames.

 

Maar goed het is niet anders. Misschien over een tijdje maar weer eens mee spelen om het voor elkaar te krijgen, ben er nu even zat van op het moment.

 

Na de crash van hdd in onze tuner hebben we er binnen een week de 2e in zitten. De vorige werd veel te heet. Deze vervangen door een oude die ik nog had liggen van 40gb crazy Maar ja dat is beter dan niets, deze wordt gelukkig niet heet. Ondertussen ook nog de voeding kapot gehad dus weinig geluk deze week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...