Marco275 Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Mocht je geen problemen hebben met de duitse taal en geïnteresseerd zijn in wetenschappelijke onderwerpen dan is Quarks & Co. een leuk programma. Dinsdags 21.00 - 21.45 Uhr WDR Fernsehen Oude uitzendingen zijn online te bekijken.
Amager95 Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Dat is inderdaad een interessant programma. Voor de moderator Ranga Yogeshwar van dit programma heb ik ook veel lof. Hij kan het goed brengen en de materie uitleggen.
Sverige Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ik kijk ook vaak naar dit programma! Erg goed. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Tonskidutch Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 kijk er ook graag naar jaaaaaaaaren geleden waren dergelijke programma's ook op nederlandse tv oud populair wetenschappelijk tvprogramma 70'tiger jaren waar ik helaas de naam van kwijt ben ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
vGnp Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch oud populair wetenschappelijk tvprogramma 70'tiger jaren waar ik helaas de naam van kwijt ben Wondere Wereld misschien? Ik kijk zelf ook (heel) vaak naar: N24 - N24 Wissen N24 - Kronzuckers Kosmos n-tv - n-tv Wissen n-tv - Welt der Wunder ProSieben - Galileo vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
bigtwin Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ook ik kijk regelmatig naar Quarks en de programma's die vGnp noemt, maar ook andere duitse tv. Ik had geen idee dat dit soort duitse tv in NL populair is. Zonde dat we hier niet van die informatieve programma's hebben. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen