FGR Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Ik heb even een vraag, ik heb al lopen zoeken of het antwoord bestaat maar of ik zoek niet goed, of het staat er nog niet. Ik heb een DM800 en in huis heb ik een distributie kastje in de kelder hangen die naar diverse kamers in het huis gaat (5 verschillende kamers), nu zou ik graag het signaal van de dreambox hierbij hebben, ik heb al begrepen dat ik van video/audio naar RF moet. Ik heb dus een stereo RF-Modulator besteld en kabels voor het beeld en audio, nu mijn vraag.. Kan de DM800 zowel HDMI als Scart TEGELIJK doorgeven of...? Zoja, snel klaar en bedankt voor het antwoord, zo nee, wat heb ik dan nodig om zowel mijn LCD tv als de rest van het huis tegelijk te voorzien van hetgeen er ook in de woonkamer gekeken wordt. Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI. VU+ DUO VTI.
robkds Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ja, echter je kan dan volgens mij alleen CVBS gebruiken uit je scart-aansluiting. Ik heb dezelfde situatie, DVI naar de TV en CVBS (uit de scart-aansluiting) via een modulator verder het huis in.
mobieltje Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Diverse aansluitmogelijkheden, klik op onderstaande links: Klik hier Klik hier Grts.
FGR Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Geplaatst: 9 mei 2010 Top, bedankt allemaal, nu nog even wachten op de bestelde spulletjes. Ik heb de onderstaande Philips PH61153 Automatic Video Selector / RF Modulator besteld en 15m kabel. Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI. VU+ DUO VTI.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen