The Iron Maiden Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Hallo, kan iemand me vertellen op welke frequentie Sport 1 Deutschland op 19.2 zit? Dit was voorheen DSF. Volgens www.satbeams.com zou deze op 11523 Mhz/27500/H moeten zitten, maar een handmatige transponderscan vindt niks op die frequentie. Ik kan overigens nu wel Sport1 DLD ontvangen, maar dan heb ik problemen met ontvangst van BBC op 28.2. Het ziet er naar uit dat ik nu dus Sport 1 ontvang via (single LNB) astra 28.2 mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
columbo Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Deze zit op19,2 oost op 12.481V,27500-3/4.is SPORT1.DSF bestaat niet meer.\dus af en toe een Automatische sat scan uit voeren.
Elwin Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Volgende keer als je een zender kwijt bent even op King Of Sat kijken, geniale site die vrijwel altijd up-to-date is met frequentiewijzigingen!
Zilverster Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 @columbo, Citaat: DSF bestaat niet meer. Dat ben ik niet helemaal met je eens, ze zijn al een keer weer terug gegaan met de naam van Sport 1 naar DSF. Dit i.v.m. de naam Sport 1 die al vaker wordt gebruikt door andere providers, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen