Ga naar inhoud


Lopende opname stoppen


boaz

Aanbevolen berichten

Is er een handige methode om een lopende opname te stoppen. Tot nu toe lukt het me enkel door de timer te wissen.

 

Image = Open Pli

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het een eenmalige timer is, is dat ook de enige manier en omdat die timer eenmalig is lijkt het me ook niet erg dat-ie gewist wordt.

Als je een herhaalde timer hebt gemaakt die je wilt stoppen verwijder die je dan niet maar ga naar de timerlijst en druk op Uit (geel), er zal dan een menu verschijnen wat te doen en door de eerste optie te kiezen blijft de timer behouden.

Zie bijlage:

post-33201-1318260927,8292_thumb.jpg

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de opname gestart door op de rode (opneem)knop te drukken? Druk nogmaals op de rode knop en dan zie je dat je een opname kunt stoppen. Geef daarna aan welke opname het betreft, de ontvanger kan immers meerdere opnames op hetzelfde moment maken.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb een opname geprogrammeerd via de EPG van een programma dat ik toch ook life kijk. De opnametijd is standaard echter langer dan het programma (ivm mogelijke uitloop). Maar als ik toch ook life kijk wil soms na de uitzending naar een andere zender en geen 5 minuten wachten totdat de opname klaar is.

De dreambox kan ik altijd wel stoppen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...