Gast knalgoed Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 Heb gisteren de plugin weather geinstaleerd maar ik zie geen veranderingen. 1) Wat doet deze plugin 2) Moet ik nog iets instellen om hem draaiend te krijgen.
stefan.wolfrum Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 volgens mij heb je er niks aan, is mij tenminste niet gelukt er ander weer dan dat van Hamburg en Frankfurt uit te krijgen... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 stefan.wolfrum, dat is een beetje overdreven om te stellen dat je der niks aan hebt het instellen voor een locatie is afhankelijk van de juiste gegevens zo had ik op de linux pc ook wel enkele kleine probleempjes inzake zo'n weather plugin / widget kijk of je voor/over die plugin nadere uitleg vindt inzake de servergegevens en de manier van inlezen van gegevens (rss feed is meestal het gebruikte format van gegevens) dus de juiste feed voor lokale weergegevens vinden en het gebruikte format van die gegevens vinden, is de Clou. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast knalgoed Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 Maar ik zie hem nergens staan, moet hij bij appli staan
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 weet niet welk image jouw VU+ heeft ik heb VTI en druk lang op blauw dan verschijnen de plugins (als ik kort druk verschijnt het VTI panel) indien je die plugin dan oproept heb je per buttons of per menu configuratie mogelijkheden. mits je skin compatibel is. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast knalgoed Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 heb de pli image en de dtv hd skin heb hem gisteren binnengehaald maar zie niks
ToniMacaroni Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 Bij Pli vind je die met een maal blauwe toets. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Origineel bericht van: knalgoed heb de pli image en de dtv hd skin heb hem gisteren binnengehaald maar zie niks Idd 1 maal op de blauwe knop drukken dan zie je meestal helemaal onderaan de lijst de Weather plugin die kun je met het nummer wat ervoor staat oproepen dus bvb 8 : Weather Plugin dan druk je dus op toets 8 Als deze nog niet is geconfigureerd dan geeft ie dat meteen aan dan moet je op de Menu toets drukken en dan op de plaatsnaam vul je jou plaats in ( mits deze een weerstation hebben ) anders een vliegveld wat dicht bij jou in de buurt is en bij de landsnaam vul je dan NL in ( staat nu DE ) ok geven en voila een werkende weer-plugin
kwajoep Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Werkt hier ook perfect. weet iemand misschien waar de data weggeschreven wordt ? Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen