Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb laatst een (1jarige prepaid) BISS TV kaart aangeschaft, voor de franse zenders. Het is een viaccess kaart. Aangzien ik geen Viaccess Cam had, stopte ik de kaart in mijn DB met scam. Kaart werkte gelijk. Dus Zette ik weer CCCam aan en deed de kaart erin. Ik kreeg bij entitlements volgende datum te zien : 24-4-2010 untill 3-5-2010

Ik vond het al raar en ik dacht dat de kaart wel goed zou updaten. Maar je raad het al, sinds 3 mei geen beeld. Enig idee hoe ik het kan verhelpen? Als ik nu een originele viaccess Cam aanschaf, zou dan de kaart 'heractiveren'?

Geplaatst:

Probeer het eens met Hypercam.

Deze zou volgens de makers moeten werken met de biss kaart, zowel emm als ecm.

Geplaatst:

Heb Hypercam getest. Maar beeld blijft op zwart. Ik had gisteren uurtje op laten staan zonder resultaat. Vandaag ook getest en zelfde resultaat crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: elmoro
niemand met een oplossing?

Ja als het een Viacces kaart is dan zou hij toch moeten werken in een red viacces module.
Anders even aan de aanbieder van de kaart vragen waar het in werkt. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

Anders even aan de aanbieder van de kaart vragen waar het in werkt. laugh

Bis TV adviseert een BIS TV decoder met opschrift "VIA Eutelsat".

Het is niet zeker of deze codering ook aan "serienummerkoppeling" doet, net als dat bij Fransat niet duidelijk is.

Voor beide geldt dat ze alleen ondersteund worden in de eigen decoders met opschrift "via Eutelsat"
Geplaatst:

Heb even zitten zoeken en vind wel wat maar of de kaart ook update geen idee je kunt testen misschien.

Citaat:
just latest newcs1.67rc1 working ok..for BIS viaccess4.0 card /tested by me

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen