Ga naar inhoud


[Sab ultimate HD Super plus] aanmaken nieuwe favorieten lijst????


remcoc

Aanbevolen berichten

geachte forum leden,

 

ik heb het volgende vraagje: ik ben in het bezit van een Sab Ultimate Super HD met een motorgestuurde 80Cm schotel. Nu wil ik graag een eigen favorieten lijstje maken met daarin alle HD zenders (astra 3) aangevuld met ontbrekende zenders van de astra 1 (bijvoorbeeld RTL 8) maar zodra ik een lijst gemaakt heb met de HD zenders kan ik geen zenders van een andere sat toevoegen. Is dit uberhaupt wel mogelijk of doe ik iets mega fout. hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen, want zoals ze zeggen gemak dient de mens lol

 

alvast bedankt

remco

Gelukkig heb ik meer verstand van koffie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Heb een maand deze ontvanger gehad omdat mijn Dreambox 7000 geen HD aankon... Heb deze ontvanger heel rap weer teruggebracht vanwege zeer teleurstellende resultaten.. Het enige goede aan deze ontvanger is de beeldkwaliteit en de stabiliteit van de firmware (eerlijk is eerlijk)..

 

Nadelen:

eSATA HDD werkt niet goed. Na een default gaat de boel in slaap en ieder Timer-Event gaat de mist in...

USB opnemen werkt wel maar USB zit aan de voorzijde, dus het klepje moet altijd open...

Ethernet aansluiting zeer rudimentair.. Alleen sharing opties.

Geen echte favorietenlijst, maar alleen op genre, SD of HD.

Bestandssysteem van opgenomen films is met niks compatibel! Je moet het eerst op de PC omzetten om iets op DVD te krijgen. Voor het afspelen alleen is er wel een mooie PC utility KM-Player..

 

Wat ik gedaan heb is de editor van Wolfgang Litzinger gebruiken.. Vanwege reclameregels mag ik de site niet vermelden, maar het is wel bekend in de satellietwereld. Met dit programma kun je zelf kanalen editen. Zo kun je de HD kanalen dus wel achter elkaar zetten... USB support van de SAB is goed..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, deze is ook nog maar voor de time being, ook ik stap over op de dreambox, maar ja zolang die er nog niet is moet ik het even doen met deze, en ja het is daadwerkelijk geen positief te benoemen ontvanger,

 

maar goed we kijken wel ff hoe we het tot eind juni volhouden hahahaha

 

remco

Gelukkig heb ik meer verstand van koffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Welke Dreambox ga je nemen? De DM800 of de DM8000? Ik heb in maart mijn Dreambox 800 ontvangen (geen clone), maar bleek na 3 dagen echt stuk! Naar de leverancier en tot op heden niks... Leveringen zouden pas in week 26 weer loskomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg de DM8000 met 1,5TB harde schijf, beter meteen goed doen dan later weer van alles aanpassen. hoop dat ik daarmee van alle dingen af ben en dan eindelijk kan genieten van Full HD en ook nog eens kan opnemen hahahah

Gelukkig heb ik meer verstand van koffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Alleen jammer dat de technische kwaliteit van de nieuwe dreamboxen heel wat minder is als van de DM7000s.. Maar ja: wat verwacht je als die uit China komt frown

 

't is dat ik de netwerkfunctionaliteit zo mis op andere ontvangers anders had ik ook naar een ander merk gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...