Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn humax 5400 is zo ineens uit gevallen geen stroom .Wie kan me vertellen war ik hem kan laten maken heb al vele gebelt niet heeft antwoord op dit probleem. A U B wie weet er wat voor mij

Geplaatst:

Kijk even naar een satelliet handelaar bij u in de buurt, als hij een dealer is voor Humax dan kan die de ontvanger voor u opsturen.

Succes

Geplaatst:

Een bekend probleem bij humaxen zijn de voeding, dit zou het weleens kunnen zijn!!

THEFXR

Geplaatst:

Ik heb een paar maanden geleden in het Humax-forum een aantal "zwakke" onderdelen in de voeding aangegeven. Vaak geeft dit een goed resultaat, dus moet je even zoeken. Als het niet lukt moet je me even een pm geven, dan zal ik even in mijn archief kijken.

Geplaatst:

Citaat:
mijn humax 5400 is zo ineens uit gevallen geen stroom

had je al geprobeert de stroom er weer op te zetten, het zij met de stekker, het zij met een nieuwe stop ?

nee geintje, zal inderdaad aan je voeding liggen ...

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Zo gek is je opmerking niet.

Je moet eens weten hoe vaak ik vroeger naar een horecagelegenheid moest om de speelautomaat te repareren en dat alleen de stekker er niet in zat.

Geplaatst:

hoi heb er juist nog 1 hersteld voor een vriend .

Door de warmte beginnen enkele condesatoren in de voeding van waarde te veranderen.

Heb er enkele gemeten en vervangen en nu werkt deze ontvanger terug perfekt,misschien is het probleem bij de jouwe hetzelfde en is het met enkele euro's opgelost.

Ik zou zeggen kom er mee langs maar ja naar antwerpen is nogal ver hé.

succes ermee en hopelijk ben je wat met deze info.

Geplaatst:

het is niet zo ver bij ons vandaan ongeveer 1 uur rijden als je het wil repareren tegen een vergoeding is dat altijd wel kom zal anders niet weten waar ik het moet brengen

Mijn email adres is aart.middel@wanadoo.nl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen