Pedro4 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: eagle staat op 720 gr eagle Ik heb hem op 720 gezet en weer beeld uitval. Nu heb ik hem weer op 576 gezet en nog geen uitval. De tv kan de hoge resolutie niet aan. Het ligt dus niet aan de kabel of aan de dreambox !! DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
GeniusX Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Als je de bovenstaande link had gelezen, was je niet to deze merkwaardige conclusie gekomen. Als jouw tv de resolutie niet aan kan, zie je gewoon niets op hogere resoluties. Maar goed, koop gewoon een ander tv.
Pedro4 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: GeniusX Als je de bovenstaande link had gelezen, was je niet to deze merkwaardige conclusie gekomen. Als jouw tv de resolutie niet aan kan, zie je gewoon niets op hogere resoluties. Maar goed, koop gewoon een ander tv. ik heb de link wel gelezen maar het is voor andere wel makkelijk om het nogmaals te lezen en of ik een andere tv koop dat bepaal ik zelf. En als je de link goed leest dan zie je nog steeds dat sommige het nog niet goed snappen omdat ze nog steeds door gaan met andere oplossingen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
satcor64 Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 @Geniusx Een beetje bot antwoord vind je zelf niet? Heeft totaal geen bijdrage van enigerlei waarde aan dit draadje! Mvgr Satcor64
Pedro4 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: satcor64 @Geniusx Een beetje bot antwoord vind je zelf niet? Heeft totaal geen bijdrage van enigerlei waarde aan dit draadje! Mvgr Satcor64 Jou antwoord wel ??? Ik geef gewoon antwoord op het vorige bericht en ik probeer iemand anders te helpen. Het probleem is inmiddels opgelost. Resolutieprobleem van de TV. Dus van mij mag hier een slotje op want het heeft volgens mij geen zin om hiermee door te gaan. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen