bossjock Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Ik kocht een SAB GD-10A diseqc switch. Mijn vraag is hoe sluit je dat ding op de juiste wijze aan op 6 lnb's? Van Astra 28,5 tot en met Thor. Ik heb ze allemaal aan de praat gekregen op één na t.w. Thor. De aansluitingen die ik maakte zijn echter volstrekt willekeurig. Wanneer ik nu zenders probeer in te lezen op de Thor-positie laadt mijn ontvanger vreemd genoeg zenders van Astra 28,5 of Hotbird. Soort van spiegel-effect? Geen idee wat ik verkeerd doe. Ik heb een vaste (dus niet draaibare schotel). Is er iemand die een Handleiding voor deze switch bezit? Nog een extra vraag: is dit merk beter dan een Vantage of Maximum? VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB); Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.
satencom Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 je zegt zelf het antwoord al het is een spiegel effect de connector,s even wisselen van volgorde Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen