Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Het lukt mij al een tijd om via het program picbined een file te updaten en te veranderen naar eigen gebruik. Wat mij echter nog niet gelukt is ,van de regel te vinden waar ik de data's kan aanpassen en hoe ik dat dan wel moet doen?? Voor dat jullie mij zouden doorverwijzen om eens te lezen bij Duwgati ,kan ik zeggen dat ik dit onderwerp meerdere malen heb gelezen ,maar echt de juiste oplossing niet vind. [color:"brown"] [/color] Wie help ?? Groetjes van ***ongewenste_url***
DirkHezius Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Hoi ..in de regel waar de datum staat, (Expiration) met je muis klikken Backspacen en andere datum invullen.............. -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Hallo,ik heb zowat alle regels afgezocht naar data's ,Tot mijn spijt heb ik deze niet gevonden.Kun je mij hier een voorbeeld van geven of de juiste plaats van deze regel??
chevrolet Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Staat toch onder "providers". Inklikken en aanpassen, toch??? V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Thanks ,vrienden door Uw hulp is mijn probleem verholpen. Ik was eerst in het picbined program ,de regel bij dump aan het zoeken. Maar ja zoals je zegd ,het is te vinden bij de providers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen